AVACOM Náhradní baterie Acer M3, M5 Series Li-Pol 11,1V 4850mAh 54Wh
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
280,00 x 93,60 x 7,40mm 3ICP7/67/90, AP12A3I, AP12A4I, BT.00304.011, KT.00303.002 ACER: Aspire M3-481, Aspire M3-481 Ultrabook, Aspire M3-580, Aspire M3-580G, Aspire M3-581G, Aspire M3-581PTG, Aspire M3-581T, Aspire M3-581TG, Aspire M5-481G, Aspire M5-481PT, Aspire M5-481PTG, Aspire M5-581TG, Aspire P645-S, Aspire P645-S-51NZ, Aspire P645-S-5233, Aspire P648-G2-M, Aspire P648-G3-M, Aspire P658-G2, Aspire TMP648-G3-M, Aspire TMP648-MG, Aspire TMP658-G2-MG, Aspire TMP658-M, Aspire TMX483-6691, Aspire Timeline U M3-581TG, Iconia Tab W700P, Iconia W700, M5-481T, M5-481TG, M5-581T, Timeline U M5-481, Timeline U M5-581, Timeline Ultra M3-481T, Timeline Ultra M3-581, Timeline Ultra M5-481T, Timeline Ultra M5-581, Timeline Ultra M5-581TG, TravelMate P645-M, TravelMate P645-MG Aspire TMP648-G2-M, TravelMate P645-S-55QX, TravelMate P645-S-70XF, TravelMate P645-S-530D, TravelMate P645-SG-57RL, TravelMate P645-SG-70ZZ, TravelMate P645-SG-73ZC3, TravelMate P645-V, TravelMate P645-V-6446, TravelMate P645M, TravelMate P645S, TravelMate P645V, TravelMate P648-M, TravelMate P648-M-50M4, TravelMate P648-M-53TU, TravelMate P648-M-56GL, TravelMate P648-M-57RH, TravelMate P648-M-59CK, TravelMate P648-M-59Q7, TravelMate P648-M-70KS, TravelMate P648-M-757N, TravelMate P648-MG-71S5, TravelMate P648-MG-78TK Aspire P658, TravelMate P658-MG, TravelMate TMX483GParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.