Brodit ProClip montážní konzole pro Škoda Rapid 13-19, na střed, zesílené provedení

- 22%

ilustrační foto

Brodit ProClip montážní konzole pro Škoda Rapid 13-19, na střed, zesílené provedení
Obj. číslo
AH958BR205
OEM
PBR-213511
Výrobce
BRODIT
Věrnostní body: 53
0 hodnocení
Skladem 2 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

1 390 Kč

1 079 Kč

892 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 1 079 Kč
Skladem 2 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

1 079 Kč

1 390 Kč

892 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

ProClip je montážní konzole (klip, základna) pro držák do auta s velmi jednoduchou montáží do palubní desky. Přednosti klipů ProClip: Jednoduchost: i naprostý laik zvládne montáž za pár minut. Není potřeba žádné nářadí. Je přiložen jednoduchý návod. Šetrnost k interiéru: Jedná se o montáž bez poškození interiéru. Není potřeba nic vrtat nebo šroubovat do palubní desky. Klip se jednoduše zatlačí do prakticky neviditelných spár v palubní desce. Bezpečnost: Klipy ve spárách drží velmi pevně pomocí zpětných háčků. Tvar ProClipu je důmyslně navržen na míru konkrétnímu modelu auta. Ergonomie: Umístění klipů je důkladně promýšleno, aby nebránily ovládacím prvkům na palubní desce. Variabilita: pro každý model auta je většinou k dispozici několik variant ProClipů pro různá umístění ve vozidle. Typicky nalevo od volantu, napravo od volantu, na středovém sloupku nebo u řadící páky. Kvalita: Brodit je švédská rodinná firma, která se už tři desítky let specializuje pouze na držáky pro mobilní telefony a další zařízení do aut. Celá výroba je ve Švédsku. Držáky jsou z velmi kvalitních ABS plastů. Kompatibilita: montážní platformy ProClip jsou primárně navržené pro držáky pro mobilní telefony, tablety, GPS navigace. Co je Brodit ProClip: Montážní konzole Brodit ProClip je přesná upevňovací základna vyrobená na míru palubní desky vybraného vozu, důmyslně navržená tak, aby šla zacvaknout do spár palubní desky auta. Na klip se pak jednoduše namontuje držák mobilního telefonu nebo tabletu, MP3, hands-free sady, DVD atd. Brodit ProClip je vyráběn z pevné umělé hmoty (ABS plastu) ve Švédsku. Je konstruován tak, aby spolehlivě a velmi pevně držel ve spáře mezi plasty palubní desky. Klip je vždy navržen pro konkrétní model vozu. Díky tomu jej lze zacvaknout jednoduše na bezpečné místo a současně tak, aby nebránil řidiči ve výhledu přes přední sklo. To vše bez poškození interiéru auta (palubní desky) vrtáním.

Parametry

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29249 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.