Club3D Dokovací stanice USB-C, Triple Display DP 1.4 Alt mode Displaylink Dynamic PD Charging Dock with 120 Watt PS
7 711 Kč
5 210 Kč
4 306 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Club3D Dokovací stanice USB-C
Integrované řešení pro všechny vaše potřeby. Tato dokovací stanice kombinuje video, data, napájení, ethernet a zvuk.
Vlastnosti
- 4 video porty pro přenos videa
- 4 datové porty USB pro přenos dat
- 1 inteligentní nabíjecí port USB-A pro rychlé nabíjení
- 1 gigabitový ethernetový port pro superrychlý ethernet
- 2 audio porty pro poslech hudby
Podpora všech režimů DP Alt1.4/1.2
Podpora pro všechny hostitelské zařízení typu C a ThunderboltT™ 3 pod systémem Windows a MacOSX.
Výstup až na 3 displeje
Podpora výstupu přes MST až na 3 displeje (2 HDMI + VGA nebo 2 HDMI + DP).
Podpora jednoho displeje
- HDMI max. 4K60Hz
- DP max. 4K60Hz
- VGA max. 1920*1200 60Hz
Gigabit Ethernet a USB3.2 Gen2
Podpora Gigabit Ethernet 10/100/1000M a USB3.2 Gen2 s maximálním přenosem dat 10 Gb/s.
Digitální zvuk a dvojí napájení
Podpora digitálního zvuku s maximální vzorkovací frekvencí 96 kHz/24 bitů a dvojího zdroje napájení.
Technické specifikace
- 1x USB Gen2 Type-C Female pro připojení k hostiteli
- 2x USB Gen2 Type-A Female
- 1x USB Gen1 Type-A Female
- 1x USB Type-A (RED) Inteligentní nabíjecí port 5V/2.4A Max.
- 2x HDMI™ Female (DP Alt Mode)
- 1x DP™ Female (DP Alt Mode)
- 1x VGA Female
- 1x RJ45
- 1x 3.5 mm telefonní zásuvka (mikrofon a sluchátka)
- 1x Toslink
- 1x zámek proti krádeži
- 1x DC napájení 20.5 V může být střídavě připojené k USB C PD Max 100W
- 1x USB C (PD Max 100W)
Podpora operačního systému
- Windows 10
- Mac OSX (Podporuje pouze režim SST - systémy s procesorem Intel)
Co najdete v krabici
- CSV-1568 Dokovací stanice
- Napájecí zdroj (Vstup: 100-110/240 VAC, výstup: až 120 W)
- Kabel USB Gen2 Type-C 10G, 20V5A M/M, 1 m / 3.28 ft
- Odnímatelný stojan
- Stručný návod na instalaci
V případě technických otázek můžete kontaktovat oficiální podporu výrobce Club 3D na emailu: support@club-3d.com.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.