Creative Labs Sound Blaster Audigy FX V2
1 148 Kč
1 100 Kč
909 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Creative Sound Blaster Audigy Fx V2 zvuková karta Hi-res 5.1 PCI-e se sadou SmartComms Kit a možností upgradu Karta Sound Blaster Audigy Fx V2 je dokonalým doplňkem vaší herní výbavy nebo pracovní stanice. Pyšní se prostorovým zvukem 5.1, vysoce kvalitním zvukem se 120dB SNR a 24bitovým 192kHz přehráváním ve vysokém rozlišení. Zvyšte hlasitost a užívejte si vysoce kvalitní poslech ve sluchátkách studiové třídy. Karta Sound Blaster Audigy Fx V2 podporuje vysokou impedanci 600 ohmů beze ztráty kvality při jakékoli hlasitosti. Specifikace DAC: DNR: 120dB Direct Mode: * sluchátka (Stereo): PCM 16-bit, 44,1, 48,0, 88,2, 96,0, 192,0kHz * sluchátka (Stereo): PCM 24-bit, 44,1, 48,0, 88,2, 96,0, 192,0kHz * linkový výstup (Stereo/prostorový): PCM 16-bit, 44,1, 48,0, 88,2, 96,0, 192,0kHz * linkový výstup (Stereo/prostorový): PCM 24-bit, 44,1, 48,0, 88,2, 96,0, 192,0kHz Možnosti připojení: * 1× 3,5mm vstup mikrofonu * 1× 3,5mm linkový vstup * 1× 3,5mm výstup pro sluchátka/náhlavní sadu/přední výstup (výchozí jako sluchátka/náhlavní sada) * 1× 3,5mm zadní výstup * 1× 3,5mm střední/subwooferový výstup Nahrávání: * vstup mikrofonu (Mono): Mono, 16-bit, 44,1, 48,0, 88,2, 96,0kHz * vstup mikrofonu (Mono): Mono, 24-bit, 44,1, 48,0, 88,2, 96,0kHz * linkový vstup (Stereo): Stereo, 16-bit, 44,1, 48,0, 88,2, 96,0, 192,0kHz * linkový vstup (Stereo): Stereo, 24-bit, 44,1, 48,0, 88,2, 96,0, 192,0kHz Sluchátkový zesilovač: podporovaná impedance sluchátek: 32–600 ohmů, vstupní impedance: 10 ohmů Sběrnice: PCI-e Rozměry: * deska: 117,4×121×21,6mm * držák poloviční výšky: 80×21,6mm Hmotnost: * deska: 57g * držák poloviční výšky: 12g Požadavky na systém: * OS Windows® * procesor Intel® Core™i3 nebo ekvivalentní AMD® * základní deska Intel, AMD nebo 100% kompatibilní * volný slot PCI-e Obsah balení: * zvuková karta Sound Blaster Audigy Fx V2 * držák pro poloviční výšku (držák pro plnou výšku namontován na desce) * stručný návod k použití * letáky s informacemi o záruce * lLeták s informacemi o sadě SmartComms Kit Záruka: 2 rokyParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.