E-blue Cobra EKM746, klávesnice CZ/SK, herní, drátová (USB), černá
207 Kč
203 Kč
168 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
E-blue Cobra EKM746: Herní klávesnice pro vítěze
Proč si vybrat E-blue Cobra EKM746?
Je to klávesnice, která kombinuje výrazný tvar a elegantní provedení. Její moderní vzhled doplňuje decentní LED podsvícení loga Cobra na středu klávesnice.
Rychlost a spolehlivost
Cobra EKM746 je vyrobena pro hráče, kteří hledají vysoce kvalitní produkt, spolehlivost a schopnost snadného manévrování. Ultra rychlé klávesy dovolují hráčům rychle reagovat a vyřadit protihráče ze hry.
Vyměnitelné barevné klávesy
8 nejpoužívanějších kláves je odlišeno modrou barvou pro lepší orientaci při hře. Modré klávesy lze vyměnit za černé, které jsou přiloženy v balení.
Odolnost proti polití
Klávesnice je vybavena na spodní straně několika odtokovými kanálky pro odtékání případné tekutiny. Polití tak nemá vliv na funkčnost a ovládání klávesnice.
Výškově nastavitelná
Úhel naklonění klávesnice je možno nastavit podle potřeb uživatele.
Zámek klávesy Win
Zámek klávesy WIN zaručí, že hra nebude přerušena v důsledku nechtěného stisku této klávesy.
Trvanlivost a kompatibilita
Klávesy jsou laserově značeny pro dlouhou životnost. Klávesnice je kompatibilní s Windows 98 /2000 / XP / Vista / Win 7 / Win 8 / Win 10.
- Počet kláves: 104
- Životnost kláves: > 10 mil. stisknutí
- Rozměry: 465 x 193 x 34 mm
- Váha: 1068 g
- Připojení: USB
- Délka kabelu: 1,8 m
Ideální pro kombinaci s herní myší E-blue Cobra II - MMEBE51UGB00
Upozornění: U některých notebooků nebo PC může klávesnice svítit i po vypnutí počítače. Záleží na možnosti Biosu základní desky, kde se dá nastavit zda budou USB porty napájeny i po vypnutí notebooku nebo PC.
Nejvhodnější pro herní žánr: FPS, MMORPG, RPG, MOBA, RTS
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.