i-tec USB-C na Dual Display Port adaptér
1 067 Kč
942 Kč
779 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
iTec USB-C na Dual Display Port adaptér
Univerzální adaptér pro rozšíření vaší pracovní plochy
Tento adaptér vám umožní rozšířit pracovní plochu o dva externí Display Port monitory.
Přenos 2 X 4K Ultra HD rozlišení až 3840 x 2160 pixelů včetně audio signálu.
Kompatibilita
Vhodný pro použití s Chromebook Pixel 2015, Acer Switch Alpha 12, Dell XPS 13, HP EliteBook Folio G1 a dalšími zařízeními s USB-C konektorem.
K notebookům Apple je možné připojit pouze jeden monitor.
Výhody
Adaptér je vhodný pro projektanty, grafiky a další uživatele, kteří pracují s více obrazovkami současně.
Pomocí režimů „Rozšířit“ a „Zrcadlit“ můžete například pracovat s aplikacemi přes dva monitory.
Snadné použití
Použití je velmi jednoduché, adaptér pouze připojíte do USB-C nebo Thunderbolt 3 portu počítače, pomocí Display Port kabelu jej propojíte se zobrazovacím zařízením a můžete začít okamžitě využívat.
Specifikace
- 1x USB-C 3.1 konektor, přenosová rychlost až 10 Gbps
- Grafické rozhraní: 2x Display Port (spec. 1.2), max. 3840x2160 / 30Hz
- Podporované barvy 16 / 32 bitů
- Napájení ze sběrnice USB, není potřeba externí napájecí adaptér
- Rozměry produktu: 70 x 60 x 15 mm
- Hmotnost produktu: 60 g
Systémové požadavky
- Hardwarové požadavky: notebook, tablet, PC s OS Windows, Mac nebo Google s volným portem USB-C s podporou "DisplayPort Alternate Mode" nebo s Thunderbolt 3 portem
- Operační systém: Windows 10, Mac OS X, Google (Chrome OS) s nejnovějšími aktualizacemi
Obsah balení
- i-tec USB-C 3.1 Dual 4K Display Port videadaptér s kabelem (30 cm)
- Quick Start
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.