Jabra PanaCast, MS
14 497 Kč
12 578 Kč
10 395 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Jabra PanaCast, MS
Produktové číslo: 5706991022544
Popis
Jabra PanaCast je plug-and-play zařízení navržené pro zlepšení kvality schůzek v konferenčních místnostech.
Tři 13megapixelové kamery a spojování snímků v reálném čase poskytují plný záběr v rozsahu 180°.
Užijte si přirozenou, lidskou perspektivu bez slepých míst.
Technické specifikace
Video
- Zorné pole: Horizontální: 180° / Vertikální: 54°
- Počet kamer: 3
- Ovládání světla: Jas, kontrast, sytost, ostrost a vyvážení bílé
- Technologie spojování snímků: Dynamické spojování snímků v reálném čase
- Podporovaná rozlišení: Panoramatické 4K: 3840 x 1080 @ 30fps, 1080 Full HD: 1920 x 1080 @ 30fps, 720p HD: 1280 x 720 @ 30fps
Zvuk
- Mikrofony: 2 integrované mikrofony
Snadné použití
- Ovládání kamery: Elektronické ovládání Pan-Tilt-Zoom (ePTZ)
- Nastavitelné zorné pole: Výběr mezi 90°, 120°, 140° a 180° prostřednictvím Jabra Direct
- Flexibilní držák: Pro snadné umístění na monitor nebo notebook
- Možnosti připojení: USB plug-and-play, Port USB-C
- Napájení: Napájení přes kabel USB 3.0
Systémové požadavky
- Windows 7 nebo vyšší
- macOS X 10.9 nebo vyšší
- Linux Ubuntu 16.x nebo vyšší
- Chrome OS
- USB 3.0 (podporuje USB 2.0 přes USB rozbočovač Jabra)
Certifikace
Microsoft Teams
Kompatibilita
Zoom, Cisco Webex, Slack, Google Hangouts a další.
Všeobecné
- Rozměry balení (D x Š x V): 155 x 90 x 45 mm
- Rozměry hlavní jednotky (D x Š x V): 102 x 67 x 20 mm
- Obsah balení: Kamera, kabel USB-C na USB-A (1 m)
- Hmotnost: 100 g
- Záruka: 2 roky
- Provozní teplota: 0 °C až 30 °C
- Provozní vlhkost vzduchu: 15–85 % (bez srážení)
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.