Logitech Computer Speaker System 2.1 Z313

MARATON
- 13%
SLEV

ilustrační foto

Logitech Computer Speaker System 2.1 Z313
Logitech Computer Speaker System 2.1 Z313
Logitech Computer Speaker System 2.1 Z313
Logitech Computer Speaker System 2.1 Z313
Obj. číslo
3680877
OEM
980-000413
Výrobce
Logitech
Věrnostní body: 59
3 hodnocení
MARATON SLEVMARATON SLEVMARATON SLEV
Skladem 3 ks, v pondělí u Vás

1 354 Kč

1 181 Kč

976 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 1 181 Kč
Skladem 3 ks, v pondělí u Vás

1 181 Kč

1 354 Kč

976 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Logitech Computer Speaker System 2.1 Z313

EAN: 5099206022898

Popis produktu

Logitech Z313 je reproduktorový systém, který poskytuje výjimečný zvuk při poslechu hudby, sledování filmů a televize na počítači. S jeho výkonem 25 W (RMS) můžete očekávat vyvážený a výrazný zvuk, který vyplní celou místnost.

Praktické ovládání

Systém Z313 je vybaven praktickým ovládacím panelem, který usnadňuje ovládání hlasitosti a připojení sluchátek.

Kompaktní subwoofer

Kompaktní subwoofer lze umístit do stísněného prostoru, a díky hlubším basům si můžete vychutnat rytmus.

Snadná instalace

Instalace je hračka. Stačí připojit reproduktory k subwooferu a subwoofer následně připojit k počítači. To je vše.

Technické specifikace

  • Celkový jmenovitý výkon (RMS): 25 W
  • Špičkový výkon: 50 W (RMS)
  • Frekvenční rozsah: 48 Hz až 20 kHz (+/- 3 dB)
  • Rozměry satelitních reproduktorů: 8,1 cm x 8,9 cm x 14,6 cm
  • Rozměry subwooferu: 22,0 cm x 15,0 cm x 22,8 cm

Systémové požadavky

  • Zvuková karta nebo výstupní zvukový konektor 3,5 mm
  • Operační systém: Windows XP, Windows Vista nebo Mac OS X 10.3.9 nebo novější

Záruční doba

24 měsíců

Parametry

Rozhraní
Specifikace sestavy
Vybavení reproduktorů
Výkon sestavy RMS (ve W)
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29048 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.