Logitech klávesnice Wireless Keyboard K780, US, šedá/ bílá
3 499 Kč
2 937 Kč
2 428 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Přepište pravidla K780 Multi-Device je plně vybavená, překrásně zpracovaná počítačová klávesnice s numerickou klávesnicí, která je zároveň skvěle kompatibilní s chytrými telefony a tablety. Vychutnejte si pohodlné, tiché psaní, a snadné přepínání mezi všemi zařízeními umožňujícími zadávání textu. Poznámka: zařízení kompatibilní s technologií USB nebo Bluetooth® Smart, která podporují externí klávesnice (profil HID). Pište a přepínejte mezi zařízeními Napište výkaz na svém počítači, poté stiskem tlačítka Easy-Switch přepněte a pište zprávu na svém telefonu nebo tabletu. Tato univerzální klávesnice, kompatibilní se systémy Windows®, Mac, Android™ a iOS (iPhone a iPad), rozpozná typ připojeného zařízení, díky čemuž všechny klávesy naleznete přesně tam, kde je očekáváte. Plně vybavená a tichá Díky systému kláves Logitech PerfectStroke™ je psaní tiché, plynulé a snadno návykové. Robustní konstrukce s velkými, precizně vyrobenými konkávními klávesami, praktickou numerickou klávesnicí a všemi oblíbenými klávesovými zkratkami. Výkonné bezdrátové připojení s dosahem 10 m a 128bitové šifrování AES mezi klávesnicí a připojeným zařízením. Integrovaná pogumovaná kolébka pro mobilní zařízení Slouží k bezpečnému usazení celé řady zařízení v ideálním úhlu pro čtení a ovládání, chytrými telefony počínaje a zařízením iPad Pro o velikosti 12" konče (většina telefonů a tabletů o max. tloušťce 11,3 mm (0,4 palce). 12" tablety pouze v režimu na šířku. Přispívá k zachování přehlednosti na pracovním stole. Spolehlivá a nenáročná Dvě předem nainstalované baterie AAA s životností až 24 měsíců, automatická funkce spánku, tlačítko zap/vyp, indikátor stavu baterie (výpočet životnosti baterií vychází z předpokládaného počtu dvou milionů úhozů za rok v kancelářském prostředí. Uživatel může zaznamenat jiné hodnoty). K dispozici jsou dvě varianty bezdrátového připojení: USB přijímač Logitech Unifying™ nebo technologie Bluetooth® Smart. Typ klávesnice: multimediální Provedení: bezdrátové Rozhraní: bluetooth Layout klávesnice: Anglický layout Podsvícení klávesnice: NE Technická specifikace: • Typ připojení: protokol Logitech Unifying (2,4 GHz), technologie Bluetooth Smart • Bezdrátový dosah: >10 m (Dosah bezdrátového připojení se může lišit v závislosti na podmínkách okolního prostředí a používání) • Bezdrátové šifrování: 128bitové šifrování AES mezi klávesnicí a připojeným zařízením • Dostupné aplikace (při uvedení): Logitech Options 2.1 • Indikátory (LED): indikátory 3 kanálů Bluetooth, indikátor nabití baterie Logitech • Baterie: 2 x AAA • Životnost baterií (nenabíjecí): 24 měsíců • Speciální klávesy: přístupové klávesy (např. Domů, Hledat, Zpět, Přepínání aplikací, Místní nabídka), Easy-Switch, vypínač napájení • Pouzdro a stojánek tabletu: praktický stojánek pro zařízení (max. tloušťka až 11,3 mm) Systémové požadavky: Windows® 7, Windows 8, Windows 10 nebo novější Android™ 5.0 nebo novější Mac OS X 10.10 nebo novější iOS 5 nebo novější Chrome OS™ Volný port USB. Vyžaduje Bluetooth Smart-kompatibilní zařízení s podporou klávesnice (profil HID). Obsah balení: Klávesnice 2 baterie velikosti AAA (nainstalované) Přijímač USB Uživatelská dokumentaceParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.