Logitech Wireless Trackball Mouse M575
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Logitech Wireless Trackball Mouse M575
Zažijte pohodlí a preciznost s myší Logitech M575.
Design a rozměry
Myš M575 je navržena pro maximální pohodlí. S rozměry 134 mm x 100 mm x 48 mm a hmotností 145 g je ideální pro dlouhodobé použití.
Přijímač USB
Přijímač USB je kompaktní s rozměry 14,4 mm x 18,7 mm x 6,1 mm a hmotností 1,8 g.
Systémové požadavky
Pro připojení přes Bluetooth je vyžadována technologie Bluetooth low energy. Podporovány jsou systémy Windows 8, 10, macOS 10.13 a novější a iPadOS 13.4 a novější.
Požadavky pro přijímač USB
Pro připojení přes přijímač USB je vyžadován volný port USB. Podporovány jsou systémy Windows 7, 8, 10, macOS 10.13 a novější.
Technické parametry
Myš je vybavena technologií pokročilého optického snímání Logitech Advanced s nominální hodnotou 400 dpi a maximální hodnotou až 2000 dpi.
Tlačítka
Myš je vybavena pěti tlačítky: levé/pravé, zpět/vpřed a rolovací kolečko s prostředním tlačítkem.
Baterie
Myš je napájena jednou baterií typu AA, která je součástí balení. Životnost baterie s přijímačem USB je až 24 měsíců, s Bluetooth až 20 měsíců.
Typ připojení
Myš je možné připojit přes přijímač USB 2,4 GHz nebo technologii Bluetooth low energy. Bezdrátový dosah je až 10 m.
Software
Myš je kompatibilní s Logitech Options™ v systému Mac OS 10.14 a vyšším a Windows 7, Windows 10 a vyšším.
Udržitelnost
Myš je vyrobena z 50 % recyklovaných plastů v provedení grafitová a 21% recyklovaných plastů v provedení světle šedá. Balení je certifikováno FSC.
Obsah balení
- ERGO M575 Wireless Trackball
- Přijímač USB
- 1x baterie AA
- Příručka rychlého spuštění
Záruka
Na myš Logitech M575 je poskytována dvouletá omezená záruka na hardware.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.