Napájecí adaptér 130W 5V/20V, USB-C, originál DELL

MARATON
- 9%
SLEV

ilustrační foto

Napájecí adaptér 130W 5V/20V, USB-C, originál DELL
Obj. číslo
AH2191062284
OEM
77011266
Výrobce
SIL
Věrnostní body: 83
0 hodnocení
MARATON SLEVMARATON SLEVMARATON SLEV
Skladem 13 ks, v úterý u Vás

1 830 Kč

1 670 Kč

1 380 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 1 670 Kč
Skladem 13 ks, v úterý u Vás

1 670 Kč

1 830 Kč

1 380 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Originální napájecí adaptér pro notebooky Dell. Tech. parametry: Výstupní výkon: 130W Výstupní napětí: 5V/20V Rozměr koncovky: USB-C balení neobsahuje síťovou šňůru Náhradní díl adaptér je možné použít pro modely notebooku: Dell Alienware Alienware x14, Alienware x14 R2 Inspiron 16 series Inspiron 16 Plus (7620), Inspiron 16 (5630), Inspiron 16 (7630) 2-in-1 Latitude 5400 series Latitude 5421, Latitude 5431, Latitude 5440 Latitude 5500 series Latitude 5501, Latitude 5511, Latitude 5520, Latitude 5521, Latitude 5531, Latitude 5540 Latitude 7300 series Latitude 7340 Latitude 7400 series Latitude 7440 Latitude 7600 series Latitude 7640 Latitude 9400 series Latitude 9440 2in1 Precision Precision 3470, Precision 3480, Precision 3551, Precision 3560, Precision 3561, Precision 3570, Precision 3571, Precision 3580, Precision 3581, Precision 5470, Precision 5480, Precision 5530, Precision 5530 2in1, Precision 5540, Precision 5550, Precision 5560, Precision 5570, Precision 5680, Precision 5750, Precision 5760, Precision 5770 Vostro Vostro 7620 XPS XPS 15 9500, XPS 15 9510, XPS 15 9520, XPS 15 (9530) new, XPS 15 (9575), XPS 17 9700, XPS 17 9710, XPS 17 9720, XPS 17 9730 Návod k obsluze naleznete zde: https://shop.sil.cz/katalog/soubory/navodkobsluze.pdf

Parametry

Napájecí konektor
Počet konektorů
Výkon napájecího zdroje (W)
Síťový kabel
Kabel k napájení NTB

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29434 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.