Napájecí adaptér MSI 180W 20V (vč. síť. šňůry)

ilustrační foto

Napájecí adaptér MSI 180W 20V (vč. síť. šňůry)
Obj. číslo
AH2191082034
OEM
77011291
Výrobce
MSI
Věrnostní body: 99
0 hodnocení
Skladem 7 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

2 000 Kč

1 999 Kč

1 652 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 1 999 Kč
Skladem 7 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

1 999 Kč

2 000 Kč

1 652 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Napájecí adaptér MSI 180W 20V (vč. síť. šňůry) Kompatibilní modely: MSI Alpha series Alpha 15 B5EEK, Alpha 17 B5EEK Bravo Series Bravo 15 B5DD Creator Series Z16 A11UE, Z16 A11UET, Z16 A12UET, Z16 Hiroshi Fujiwara GF series GF66 11SC, GF66 11UC, GF66 11UD, GF66 11UE, GF66 11UG, GF66 12UC, GF66 12UCK, GF66 12UCO, GF66 12UCOK, GF66 12UD, GF66 12UDK, GF66 12UDO, GF66 12UE, GF75 Thin 10SCXR, GF75 Thin 10SDR, GF75 Thin 10UC, GF75 Thin 10UD, GF75 Thin 10UE, GF75 Thin 10UEK, GF76 11SC, GF76 11UC, GF76 11UD, GF76 12UC, GF76 12UD, GF76 12UE GL series GL66 11UDK, GL66 11UEK, GL76 11UDK, GL76 11UEK Katana Series Katana 15 B12UCXK, Katana 15 B12UDXK, Katana 15 B13UDXK, Katana 17 B11UCX, Katana 17 B12UCXK, Katana 17 B12UDXK, Katana 17 B13UCXK, Katana 17 B13UDXK Prestige 16 Prestige 16 A13UCX Stealth Series Stealth 15 A13VE, Stealth 15 A13VF, Stealth 15M A11SDK, Stealth 15M A11SEK, Stealth 15M A11UEK Summit Series Summit E16 Flip A13VFT Návod k obsluze naleznete zde: https://shop.sil.cz/katalog/soubory/navodkobsluze.pdf

Mohlo by Vás zajímat

Parametry

Počet konektorů
Výkon napájecího zdroje (W)
Síťový kabel
Kabel k napájení NTB

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 30086 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 54000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

92% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.