ACER Enduro T1 (ET110-31W-C1HX) - 10.1" IPS, 1280 × 800, Intel Celeron, 4GB, 64GB, W10P, černá
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Bezplatný upgrade na Windows 11 (až bude k dispozici)* * Upgrade na Windows 11 bude do oprávněných zařízení doručen ke konci roku 2021 nebo v roce 2022. Harmonogram se může u různých zařízení lišit. Určité funkce vyžadují konkrétní hardware (další informace na adrese aka.ms/windows11-spec).
Název modelu: Acer Enduro T1
PN: NR.R0HEE.003
Platforma
Operační systém: Windows 10 Pro
Procesor
Výrobce procesoru: Intel
Typ procesoru: Celeron Quad-core (4 Core™)
Rychlost procesoru: 1.1 GHz GHz
Počet jader: 4
Displej a rozlišení
Úhlopříčka displeje: 25,6 cm (10.1")
Rozlišení v pixelech: 1280 × 800
Technologie displeje: IPS
Poměr stran: 16:10
Režim obrazovky: WXGA
Dotyková obrazovka: Ano
Paměť
Kapacita úložiště: 64 GB
Velikost operační paměti: 4 GB (4 096 MB)
Typ interního úložiště: Flash
Typ paměťové karty: Micro SD
Max. velikost paměťové karty: 125 GB (128 000 MB)
Síť a komunikace
Bezdrátové připojení k internetu: Ano
Standard bezdrátové sítě LAN: IEEE 802.11a / b / g / n / ac
Bluetooth: Ano
Bluetooth Standard: Bluetooth 4.1
Rozhraní / porty
USB typu C: Ano
Integrovaná zařízení
Přední kamera / webová kamera: Ano
Rozlišení přední kamery / webové kamery: 2 megapixely
Rozlišení videa přední kamery / webové kamery: 1600 x 1200
Zadní kamera: Ano
Rozlišení zadní kamery: 5 megapixelů
Rozlišení videa zadní kamery: 2560 x 1920
Mikrofon: Ano
Čtečka otisků prstů: Ne
Reproduktory: Ano
Informace o baterii
Počet buněk: 1 buňka
Chemie baterií: Lithium Polymer (Li-Polymer)
Kapacita baterie: 4870 mAh
Energie baterie: 17,30 Wh
Maximální doba chodu baterie: 9 hodin
Fyzikální vlastnosti
Barva: Černá
Šířka: 290 mm (29 cm)
Výška: 11.70 mm (1,17 cm)
Hloubka: 178 mm (17,8 cm)
Hmotnost 950 g (0,95 kg)
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.