ACER NTB EDU TravelMate P4 (TMP414RN-53-TCO-36U6), i3-1315U, 14\" 1920x1200, 8GB, 512GB SSD, Intel UHD, W11PRO, StateBlue
25 087 Kč
20 814 Kč
17 202 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ACER EDU TravelMate P4 (TMP414RN-53-TCO-36U6)
Part Number: NX.B22EC.001
EAN: 4711121595868
Procesor
Výrobce: Intel
Model: Core™ i3-1315U
Rychlost: 1,2 GHz
Počet jader: 6
Zobrazení a grafika
Grafická karta: Intel UHD Graphics
Velikost obrazovky: 14"
Typ obrazovky: LCD
Technologie: IPS SlimBezel touch + garageable Active Stylus Wacom AES
Režim obrazovky: WUXGA
Rozlišení: 1920x1200
Poměr stran: 16:10
Paměť
Standardní paměť: 8 GB
Technologie paměti: DDR4 Memory + N (up to 2x 32GB)
Uložiště
Celková kapacita disku SSD: 512 GB
Typ SSD: PCIe NVMe SSD PM4 + N/A
Síť a komunikace
WIFI: 6E Intel 802.11ax CNVi
Bluetooth: verze v5.2
Rozhraní/porty
- HDMI 2.1
- Celkový počet portů USB: 4
- Počet portů USB Type-C: 2
- Počet portů USB 3.2 Gen 1: 2
- Síť (RJ-45)
- 3,5 mm jack
- Kensington lock slot
Software
Operační systém: Windows 11 Professional 64-bit EDU
Výbava
- FHD Camera with camera shutter and 2Mic.
- Čtečka otisků prstů
- Čtečka paměťových karet: MicroSD
- Podsvícení klávesnice
- Smart Card reader
- chip TPM 2.0
Informace o baterii
Počet článků: 3-články
Chem. složení baterie: Lithium-iontový (Li-Ion)
Energie baterie: 65Wh
Popis napájení
65W Type-C AC adapter TCO
Fyzické charakteristiky
Barva: Slate Blue - Aluminium LCD cover + Magnesium-Aluminium KB cover
Rozměry: 319 (W) x 229 (D) x 18.9 (H) mm
Hmotnost (přibližná): 1,4 kg
Certifikace
- Acer Dust Defender
- TCO certified
- MIL-STD 810H certification
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.