ACER NTB Nitro 5 (AN517-54-59C3)- i5-11400H, 17.3" FHD IPS Anti-Glare, 16GB, 1TBSSD, GTX 1650, W11H, Černá
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Nitro 5 (AN517-54-59C3)
Part Number: NH.QF9EC.003
Procesor
Typ procesoru: Intel Core™
Model procesoru: i5-11400H
Jádra procesoru: 6
Rychlost procesoru: 2.70 GHz
Čipová sada
Výrobce čipové sady: Intel
Model čipové sady: HM570
Zobrazení a Grafika
Výrobce grafického radice: NVIDIA
Grafická karta: GeForce GTX 1650 4G-GDDR6(2C*256*16*4)
Velikost obrazovky: 43,9 cm (17,3")
Režim obrazovky: Full HD
Typ obrazovky: LCD
Technologie displeje: ComfyView, IPS Anti-Glare 144Hz
Rozlišení obrazovky: 1920 x 1080
Poměr stran: 16:9
Operační paměť
Velikost operační paměti: 16 GB (2x8GB)
Typ paměti: DDR4 SDRAM 3200MHz
Uložiště
Celková kapacita disku SSD: 1 TB
Typ SSD: PCIe NVMe SSD + N (HDD upgrade kit)
Síť a komunikace
Wifi 6 Intel 802.11ax 2x2: Ano
Bluetooth 5.1 Killer 1650i : Ano
Technologie Ethernet: Gigabit Ethernet
Rozhraní a porty
HDMI: Ano
Celkový počet USB: 4
Počet USB 3.2 Gen 1 Type-A: 2
Počet USB 3.2 Gen 2 Type-A: 1
USB Type-C: Ano
Počet USB Type-C™ port supporting: USB Type-C 3.2 Gen 2 (up to 10 Gbps) / Display Port over USB-C / USB charging 5V; 3A: 1
RJ-45: Ano
Software
Operační systém: Windows 11 Home
Baterie
57Wh Li-ion baterie: Ano
135W 5.5phy slim AC adaptér: Ano
Výbava
HD kamera s 2Mic.: Ano
Červené podsvícení klávesnice: Ano
Dva ventilátory s Acer CoolBoost: Ano
Aplikace NitroSense: Ano
Fyzické charakteristiky
Barva: Černá břidlice
Výška: 24.90 mm
Šířka: 403.5 mm
Hloubka: 280 mm
Hmotnost (přibližná): 2.70 kg
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.