ACER NTB Swift 3 (SF314-59-39FS) - 14" IPS FHD, i3-1115G4@3.0GHz, 8GB, 256SSD, UHD Graphics, W10H, Stříbrná
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Swift 3 (SF314-59-39FS)
Part Number: NX.A0MEC.008
Procesor
Výrobce procesoru:Intel
Typ procesoru: Core™ i3
Model procesoru: i3-1115G4
Rychlost procesoru: 3 GHz
Jádro procesoru: Dvoujádrový
Zobrazení a grafika
Výrobce grafického řadiče: Intel
Model grafického řadiče: UHD Graphics 605
Velikost obrazovky: 35.6 cm (14")
Typ obrazovky: LCD
Technologie obrazovky displeje: ComfyView, Technologie In-plane Switching (IPS)
Režim obrazovky: Full HD
Technologie podsvícení: LED
Rozlišení obrazovky: 1920 x 1080
Mechanika a disk
Optická mechanika: není
Počet pevných disků: 1
Typ pevného disku: SSD
Typ SSD: M.2 PCIe/NVMe (slot)
Kapacita SSD [GB]: 256
Operační paměť
Velikost operační paměti [GB]: 8
Typ paměti: LPDDR4X
Paměťové sloty: 1 (0 volných)
Čtečka paměťových karet: Ne
Klávesnice
Numerická klávesnice: Ano
Podsvícení klávesnice: Ano
Připojení a Sítě
Bezdrátové připojení k internetu: Ano
Standard bezdrátové sítě LAN: IEEE 802.11 a/b/g/n/ac/ax
Bluetooth: Ano
Bluetooth Standard: Bluetooth 5.0
Integrovaná zařízení
Přední kamera / webová kamera: Ano
Mikrofon: Ano
Typ mikrofonu: Digitální
Čtečka otisků prstů: Ano
Reproduktory: Ano
Počet reproduktorů: 2
Režim zvuku: Stereo
Rozhraní
HDMI: Ano
RJ-45: Ano
Počet USB 2.0 Type-A: 1
Počet USB 3.0/3.1/3.2 Gen 1 Type-A: 1
USB typ C: Ano
3.5 Jack: Ano
Software
Operační systém: Windows 10 Home
Architektura operačního systému: 64-bit
Informace o baterii
Počet buněk: 3-články
Chemie baterií: Lithium-iontový (Li-Ion)
Maximální doba chodu baterie: 13 hodin
Popis napájení
Maximální příkon napájecího zdroje: 65 W
Fyzické charakteristiky a barevné provedení
Barva: Stříbrná
Výška [mm]: 15.95
Šířka [mm]: 15.95
Hloubka [mm]: 15.95
Hmotnost [kg]: 1.20
Obsah balení: Napájecí adaptér, Notebook
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.