ADATA XPG ventilátor VENTO PRO 120 PWM, 4-pin konektor
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
ADATA XPG ventilátor VENTO PRO 120 PWM
EAN: 4710273779614
Úžasný chladič pro váš systém
Společnost XPG přináší ventilátor, který poskytuje efektivní a tichý výkon s vysokým statickým tlakem.
Spolupráce s Nidec
Společnost XPG se spojila se společností Nidec a vylepšila původní design GentleTyphoon pro nadšence počítačových her.
4-pin PWM Design a Daisy Chain schopnost
4-pin PWM design umožňuje dynamicky měnit otáčky ventilátoru bez nežádoucích skoků. Daisy Chain schopnost umožňuje jednoduché připojení a společnou práci pro efektivnější řízení teplot.
Vysoko přesná dvojitá ložiska
Ventilátor XPG VENTO PRO 120 PWM je vybaven vysoko přesnými dvojitými ložisky japonské kvality, které zaručují tichý chod a dlouhou životnost.
Vysoký statický tlak a vysoký průtok vzduchu
XPG VENTO PRO 120 PWM má vysoký statický tlak až 3.15 mm H2O a je schopný produkovat až 75 CFM průtoku vzduchu.
Tichý design od Nidec
Inovativní konstrukce motoru ventilátoru a podpůrný mechanismus motoru využívají strukturu s dvojitou redukcí vibrací a pružinový nástroj na výrazné tlumení a snížení vibrací.
Vysoká teplotní odolnost
Ventilátor XPG VENTO PRO 120 PWM má ověřenou hodnotu MTTF 250 000 hodin při 25°C nebo 60 000 hodin při 60°C, což ho činí ideálním pro náročné zatížení.
Technické specifikace
- Rozměry: 120 x 120 x 25 mm
- Typ ložiska: dvojitá ložiska
- Konektor: 4-pinový PWM
- Otáčky (RPM): 450 ~ 2150 OT/MIN ± 10%
- Maximální průtok vzduchu: 75 CFM
- Maximální statický tlak: 3.15 mm H2O
- Úroveň hluku: 10 - 28 dBA (max.)
- Menovité napětí ventilátoru: DC 12V
- Spouštěcí napětí ventilátoru: DC 5V
- Prevádzkové napětí ventilátoru: DC 5V~13.2V
- Menovitý proud ventilátoru: 0.16 A (max.)
- Rozptyl energie: 1.56W
- Ochrana ventilátoru: automatický restart
- Overené MTTF: 25°C: 250 000 hodín, 60°C: 60 000 hodin
- Délka kabelu: 620 ± 10 mm celkem
- Hmotnost: 210g
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.