ARCTIC chladič procesoru Alpine 17 pro Intel 1700

- 8%

ilustrační foto

ARCTIC chladič procesoru Alpine 17 pro Intel 1700
ARCTIC chladič procesoru Alpine 17 pro Intel 1700
ARCTIC chladič procesoru Alpine 17 pro Intel 1700
ARCTIC chladič procesoru Alpine 17 pro Intel 1700
Obj. číslo
3523220
OEM
ACALP00040A
Výrobce
Arctic Cooling
Věrnostní body: 12
0 hodnocení
Skladem 1 ks, ve středu u Vás

264 Kč

244 Kč

202 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 245 Kč
Skladem 1 ks, ve středu u Vás

244 Kč

264 Kč

202 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

ARCTIC chladič procesoru Alpine 17 pro Intel 1700

ARCTIC chladič procesoru Alpine 17 je speciálně navržen pro procesory Intel Alder Lake s paticí LGA1700.

Úplné ovládání širokým rozsahem otáček

Alpine 17 má široký rozsah otáček řízených PWM, což zajišťuje minimální hluk a maximální chladicí výkon.

Jednoduchá instalace bez potřeby nástrojů

Alpine 17 lze snadno nainstalovat díky předem nanesené vrstvě MX-4 a jednoduchému systému kolíků. Pro montáž chladiče nejsou potřeba žádné další nástroje.

Vysoká kvalita ložiska

Ložisko chladiče je vyrobeno z kvalitního materiálu, který zaručuje snížené tření a vyšší účinnost. To znamená méně vyzařovaného tepla, nižší hluk a delší životnost ventilátoru.

Inovativní design pro lepší výkon chlazení

Jemné chladicí žebra chladiče jsou navrženy ve tvaru písmene Y, což zvyšuje plochu chladiče a optimalizuje průtok vzduchu. Výsledkem je výrazně vyšší chladicí výkon.

Technické specifikace

  • Socket: Intel 1700
  • Chladič: Radiální, materiál hliník
  • Tepelná pasta: MX-4 (0.8g)
  • Ventilátor: průměr 92 mm, rychlost 100 - 2000 otáček za minútu
  • Ložisko: Fluidní dynamické
  • Hlučnost: 0.3 Sone
  • Připojení: 4-kolíkový konektor PWM-ventilátora
  • Rozměry: 95 x 95 x 77 mm
  • Hmotnost: 288 g

Záruka na tento produkt je 6 let.

Parametry

Využití chladiče
Typ chladiče
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29128 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.