Aruba 6000 48G 4SFP Switch R8N86AR RENEW
14 980 Kč
13 524 Kč
11 177 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Aruba 6000 48G 4SFP Switch R8N86AR RENEW
EAN: 726354
Zvyšte výkon sítě s Aruba 6000 48G 4SFP Switch. Tento přepínač je ideální pro náročné sítě.
Specifikace portů
Přepínač Aruba 6000 48G 4SFP je vybaven 48x porty 10/100/1000BASE-T a 4x 1G/1G SFP porty. Dále obsahuje 1x USB-C Console Port a 1x USB Type-A Host port pro snadné připojení a správu.
Dimenze a hmotnost
Aruba 6000 48G 4SFP má rozměry 4.39 cm x 44.2 cm x 24.74 cm a váží 3.42 kg. Je kompaktní a lehký pro snadnou instalaci a přenos.
Výkon a kapacita
Přepínač má dvojjádrový procesor ARM Cortex A9 s frekvencí 1016 Mhz, 4 GB DDR3 paměť a 16 GB eMMC flash paměť. Jeho přepínací kapacita je 104 Gbps a propustnost 77.3 Mpps.
Bezpečnost a regulace
Aruba 6000 48G 4SFP splňuje bezpečnostní standardy UL 60950-1, IEC 60950-1, EN 60950-1, CAN/CSA-C22.2 No. 60950-1, EN 60825-1, UL 62368-1 Ed. 2, IEC 62368-1 Ed. 2, EN 62368-1:2014.
Provozní podmínky
Aruba 6000 48G 4SFP může pracovat v teplotách od 0°C do 45°C a relativní vlhkosti od 15% do 95% při teplotě 40°C.
Elektrické charakteristiky
Přepínač pracuje na frekvenci 50/60 Hz, napětí 100-127 VAC / 200-240 VAC a proud 0.8 A / 0.5 A. Spotřeba energie v klidu je 20.6W a maximální spotřeba (bez PoE) je 44.2W.
Klíčové vlastnosti
- 48x porty 10/100/1000BASE-T
- 4x 1G/1G SFP porty
- USB-C Console Port a USB Type-A Host port
- Dvojjádrový procesor ARM Cortex A9 s frekvencí 1016 Mhz
- 4 GB DDR3 paměť a 16 GB eMMC flash paměť
- Přepínací kapacita 104 Gbps a propustnost 77.3 Mpps
Dodáváme s pevnými napájecími zdroji a pevnými ventilátory pro bezproblémový provoz.
Aruba 6000 48G 4SFP je ideální pro náročné sítě vyžadující vysoký výkon a spolehlivost.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.