AVACOM baterie pro Lenovo IdeaPad G580, Z380, Y580 series Li-Ion 11, 1V 5200mAh

ilustrační foto

AVACOM baterie pro Lenovo IdeaPad G580, Z380, Y580 series Li-Ion 11, 1V 5200mAh
AVACOM baterie pro Lenovo IdeaPad G580, Z380, Y580 series Li-Ion 11, 1V 5200mAh
Obj. číslo
31100114
OEM
NOLE-G58N-N26
Výrobce
AVACOM
Věrnostní body: 59
0 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

AVACOM baterie pro Lenovo IdeaPad G580, Z380, Y580 series Li-Ion 11, 1V 5200mAh

Šestičlánková baterie AVACOM pro Lenovo je ideální náhradou za původní baterii vašeho notebooku. Její rozměry jsou 203 x 40 x 20mm.

Kompatibilita

Pro správnou funkci baterie je důležitá její kompatibilita s modelem vašeho notebooku. Před nákupem si ověřte, že váš model je v následujícím seznamu:

  • IdeaPad G400
  • IdeaPad G405
  • IdeaPad G410
  • IdeaPad G480
  • IdeaPad G485
  • IdeaPad G486
  • IdeaPad G500
  • IdeaPad G505
  • IdeaPad G510
  • IdeaPad G580
  • IdeaPad G585
  • IdeaPad G700
  • IdeaPad G710
  • IdeaPad G780
  • IdeaPad Y480
  • IdeaPad Y480M
  • IdeaPad Y480N
  • IdeaPad Y480P
  • IdeaPad Y485
  • IdeaPad Y485N
  • IdeaPad Y485P
  • IdeaPad Y580
  • IdeaPad Y580N
  • IdeaPad Y580P
  • IdeaPad Z380
  • IdeaPad Z480
  • IdeaPad Z485
  • IdeaPad Z580
  • IdeaPad Z585

Part Numbers

Baterie je také kompatibilní s následujícími čísly dílů:

  • L09L6Y02
  • L09M6Y02
  • L09S6Y02
  • L10C6Y02
  • L10N6Y02
  • L10P6Y22
  • L11L6F01
  • L11L6R01
  • L11L6Y01
  • L11M6Y01
  • L11N6R01
  • L11N6Y01
  • L11P6R01
  • L11S6F01
  • L11S6Y01
  • L13C6Y01

Při výběru náhradní baterie pro svůj notebook sázíte na kvalitu, výdrž a spolehlivost. S baterií AVACOM pro Lenovo se nemusíte bát, že byste zůstali bez energie v nepravý čas.

Mohlo by Vás zajímat

Parametry

Typ příslušenství
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 30409 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 54000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

93% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.