AVACOM Nabíjecí adaptér pro notebooky Acer S7, One 11, Iconia Tab W700, 19V 3, 42A 65W konektor 3, 0mm x 1, 0mm
635 Kč
557 Kč
461 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
AVACOM Nabíjecí adaptér pro notebooky Acer
Kompatibilita: Acer S7, One 11, Iconia Tab W700
Parametry: 19V, 3,42A, 65W
Konektor: 3,0mm x 1,0mm
Plnohodnotná náhrada za adaptéry
Adaptér lze použít jako náhradu za adaptéry s výstupním napětím 18 - 20V.
Vždy si vyberte adaptér, který má stejný nebo vyšší výstupní proud (A), jako váš původní.
Part Numbers:
- 256454000
- 281468800
- A045R016L
- A13-045N2A
- ADP-65MHB
- AK.045AP.060
- AK.065AP.034
- KP.0450H.007
- KP.06503.002
- KP.06503.004
- KP.06503.005
- KP.06503.006
- KP.06503.007
- KP.06503.009
- KP.06503.012
- NP.ADT11.00B
- NP.ADT11.00C
- NP.ADT11.00F
- NP.ADT11.00Q
- NP.ADT11.008
- PA-1650-68
- PA-1650-69
- PA-1650-80
- PA-1650-80AW
- PA-1650-86
- PA-1700-02
- TP.SW7AD.65W-AS-A05
- W15-045N4B
Kompatibilní notebooky:
Aspire One 11, Aspire One Cloudbook 11, Aspire P3, Aspire P3-131, Aspire P3-171, Aspire R7, Aspire R7-571, Aspire R7-571G, Aspire R13, Aspire S3, Aspire S3-391, Aspire S3-392, Aspire S5, Aspire S5-391, Aspire S7, Aspire S7-191, Aspire S7-191-6640, Aspire S7-191-6647, Aspire S7-191-6859, Aspire S7-191-53314g12ass, Aspire S7-191-73514g25ass, Aspire S7-391, Aspire S7-391-6413, Aspire S7-391-6468, Aspire S7-391-6478, Aspire S7-391-6662, Aspire S7-391-6677, Aspire S7-391-6810, Aspire S7-391-6822, Aspire S7-391-9411, Aspire S7-391-9413, Aspire S7-391-9427, Aspire S7-391-9492, Aspire S7-391-9604, Aspire S7-391-9886, Aspire S7-391-53314G, Aspire S7-391-53314G12aws, Aspire S7-391-73514G, Aspire S7-391-73514G25aws, Aspire S13, Aspire V13, Chromebook 11, Chromebook C720P 11.6-inch, Chromebook CB3-111, Chromebook CB3-111-C8UB, Chromebook CB3-111-C19A, Chromebook CB3-111-C670, Chromebook CB5-311, Chromebook CB5-311-T1UU, Chromebook CB5-311-T5BD, Chromebook CB5-311-T7NN, Chromebook CB5-311-T9B0, Chromebook CB5-311-T9Y2, Chromebook CB5-311-T677, Iconia Tab W7, Iconia Tab W700, Iconia Tab W700P, Iconia Tab W701, Iconia Tab W710, Spin 1, Spin 5, Swfit 3, Swift 1
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.