AVACOM Nabíjecí adaptér pro notebooky Asus EEE 1005/1008 series 19V 2, 37A 45W konektor 2, 5mm x 0, 7mm
450 Kč
395 Kč
326 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Adaptér je možné použít jako plnohodnotnou náhradu za adaptéry s výstupním napětím 18 - 20V. Vždy si vyberte adaptér, který má stejný nebo vyšší výstupní proud (A), jako váš původní.
90-XB02OAPW00000Q, 90-XB02OAPW00010Q, 90-XB02OAPW00100Q, 90-XB02OAPW00110Q, 90-XB02OAPW00150Q, 90-XB020APW00050Q, AD6630, AD82000, AD82000-010FS, AD82000-010LF, ADP-36EH, ADP-40PH, ADP-40PH AB, EXA0901XH, P0014425
ASUS:
Eee PC 101HA-MU1X, Eee PC 101HA-MU1X-BK, Eee PC 1001HA, Eee PC 1001HT, Eee PC 1001P, Eee PC 1001PQ, Eee PC 1001PQD, Eee PC 1001PX, Eee PC 1001PXD, Eee PC 1005, Eee PC 1005 Series, Eee PC 1005H, Eee PC 1005HA-A, Eee PC 1005HA-B, Eee PC 1005HA-EU1X, Eee PC 1005HA-EU1X-BK, Eee PC 1005HA-H, Eee PC 1005HA-M, Eee PC 1005HA-PU1X, Eee PC 1005HA-PU1X-BK, Eee PC 1005HA-PU1X-BU, Eee PC 1005HA-VU1X, Eee PC 1005HA-VU1X-BK, Eee PC 1005HA-VU1X-BU, Eee PC 1005HA-VU1X-PI, Eee PC 1005HA-VU1X-WT, Eee PC 1005HAB, Eee PC 1005HAG, Eee PC 1005HA Series, Eee PC 1005HE, Eee PC 1005HR, Eee PC 1005P, Eee PC 1005PE, Eee PC 1005PED, Eee PC 1005PR, Eee PC 1005PX, Eee PC 1005PXD, Eee PC 1008KR, Eee PC 1008P, Eee PC 1011BX, Eee PC 1011PX, Eee PC 1015P, Eee PC 1015PD, Eee PC 1015PE, Eee PC 1015PEB, Eee PC 1015PED, Eee PC 1015PEM, Eee PC 1015PN, Eee PC 1015PW, Eee PC 1015PX, Eee PC 1015T, Eee PC 1016P, Eee PC 1018P, Eee PC 1101HA, Eee PC 1101HA Series, Eee PC 1101HGO, Eee PC 1106HA, Eee PC 1106HA Series, Eee PC 1201HA, Eee PC 1201NL, Eee PC 1201PN, Eee PC 1215, Eee PC 1215N, Eee PC 1215P, Eee PC 1215T, Eee PC R101, Eee PC R101X, Eee PC X101H, Eee R11CX, Lamborghini Eee PC VX6
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.