CONNECT IT FOR HEALTH ergonomická vertikální myš (+ 1x AA baterie zdarma) bezdrátová, černá
799 Kč
712 Kč
588 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
CONNECT IT FOR HEALTH Ergonomická Vertikální Myš
Bezdrátová, černá, s 1x AA baterie zdarma
Technické specifikace
- Technologie: Bezdrátová 2,4 GHz
- USB Nano přijímač: Dosah až 10 m
- Rozhraní: USB-A 2.0, kompatibilní s USB 1.1
- Senzor: Optický, rozlišení 800/1200/1600 DPI
- Spínače: Mechanické, životnost 3 miliony kliknutí
- Tlačítka: 6 včetně posuvného kolečka
- Navigační tlačítka: 2 samostatná pro pohyb vpřed a vzad
- Power-Saving technologie: Spoří baterii při neaktivitě
- Přepínač: ON/OFF ve spodní části myši
- Povrch: Protiskluzový, pogumovaný Soft-Touch
- Úložný prostor: Pro mini USB přijímač
- Akcelerace: 10G
- Snímkovací frekvence: 125 Hz
- Příkon: 10 mA
- Napájení: 1 × AA alkalická originál tužková baterie
- Životnost baterie: až 3 roky
- Rozměry (d × š × v): 138 x 74,5 x 68 mm
- Hmotnost: 109 g bez baterie a USB přijímače, 111 g s USB přijímačem
Proč si vybrat tuto myš?
Ergonomický design snižuje únavu při dlouhodobém použití a předchází zdravotním problémům spojeným s používáním tradičních myší.
Vysoká přesnost je ideální pro práci v grafických editorech a pro domácí i kancelářské profesionální použití.
Snadná instalace Plug & Play bez nutnosti instalace a stahování ovladačů.
Smart Power-Saving technologie šetří baterii, když myš není v pohybu.
Protiskluzový pogumovaný Soft-Touch povrch zajišťuje pevný úchop.
Úložný prostor ve spodní části myši pro mini USB přijímač je ideální pro cestování.
EAN: 8595610625801
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.