Cooler Master case MasterBox MB511 aRGB, E-ATX, Mid Tower, černá, bez zdroje
3 093 Kč
2 595 Kč
2 144 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Cooler Master case MasterBox MB511 aRGB
Světlo se láme a správá se jedinečně pro Fine Mesh.
Boční panel z tvrzeného skla od okraje k okraji.
Průduch vzduchu
Výrazné průduchy vzduchu a filtrace prachu.
Systém osvětlení ARGB
Tři předinstalované ventilátory ARGB.
Ovládání buď základní deskou nebo dodávaným ovládačem.
Možnosti chlazení
Podpora až sedmi 120 mm ventilátorů.
Dva 360 mm radiátory na horním a předním panelu.
Technické specifikace
- Číslo modelu: MCB-B511D-KGNN-RGA
- Série: MasterBox
- Velikost: Střední věž
- Barva: Černá
- Materiály: Ocel, plast, tvrzené sklo
- Rozměry: 496 x 217 x 469 mm
- Hmotnost: 6.59 kg
- Podpora základních desek: Mini ITX, Micro ATX, ATX, SSI CEB, E-ATX*
- Expanzní sloty: 7
- 5.25" pozice pro disky: 0
- 2.5"/3.5" zásuvky na disky: 2 (max. 2)
- 2.5" zásuvky pro disky: 5 (max. 6)
- I/O panel: 2x USB 3.2 Gen 1, 1x 3.5 mm audio jack, 1x 3.5 mm jack pro mikrofon, 1x ovladač ARGB, 1x rozdělovač ARGB 2-na-3
Podpora ventilátorů - Nahoru: 3x 120 mm, 2x 140 mm
Podpora ventilátorů - Přední část: 3x 120 mm, 2x 140 mm
Podpora ventilátorů - Zadní část: 1x 120 mm
Podpora chladiče - Horní část: 120 mm, 240 mm, 360 mm
Podpora chladiče - Přední část: 120 mm, 140 mm, 240 mm, 280 mm, 360 mm
Podpora chladiče - Zadní část: 120 mm
Voľný prostor - chladič CPU: 165 mm/6.49"
Odbavení - PSU: 180 mm/7.08"
Odbavení - GFX: 410 mm/16.1"
Prachové filtry: Přední část, horní část, spodní část
Podpora napájení: Spodní montáž, ATX
Záruka: 2 roky
EAN kód: 4719512095102
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.