D-Link DGS-105GL 5-port Gigabit Metal Housing Desktop Switch
605 Kč
442 Kč
365 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
D-Link DGS-105GL 5-port Gigabit Desktop Switch
Produktový kód: D-Link DGS-105GL
EAN: 790069458576
Popis
Switch D-Link DGS-105GL představuje neřízený stolní přepínač s 5 Gigabit Ethernet porty. Je navržen s pevným kovovým tělem pro dlouhou životnost.
Vysokorychlostní kabelové připojení je zajištěno prostřednictvím 5 Gigabit LAN portů 10/100/1000M RJ-45. Tento switch je ideální pro domácnosti, kanceláře a malé až střední firmy díky své cenové efektivitě a spolehlivosti.
Přednosti
Prioritizace provozu IEEE 802.1p QoS zajišťuje spolehlivý přenos multimediálních služeb. Vestavěná funkce IEEE 802.3az Energy-Efficient Ethernet (EEE) snižuje spotřebu energie tím, že detekuje nevyužívané porty.
Switch je navržen tak, aby snižoval vyzařované teplo a umožňoval pasivní chlazení. Díky tichému provozu bez ventilátoru je ideální pro použití přímo na stole. Výrobce poskytuje záruku 5 let.
Specifikace
- Porty: 5x 10/100/1000 Mb/s LAN RJ-45 s Auto-MDI/MDIX
- Typ: Unmanaged switch, plug & play
- Přepínací kapacita: 10 Gb/s
- MAC tabulka: 2K
- LED indikace: linka / aktivita (per port), napájení
- Standardy rozhraní: IEEE 802.3 10BASE-T, IEEE 802.3u 100BASE-TX, IEEE 802.3ab 1000BASE-T
- Řízení toku: IEEE 802.3x Flow Control
- Prioritizace provozu: IEEE 802.1p QoS
- Energetická efektivita: IEEE 802.3az Energy-Efficient Ethernet (EEE)
- Rozměry: 100 x 64 x 24 mm
- Hmotnost: 160g
- Napájení: 5V DC / 1A, napájecí adaptér součástí
- Maximální spotřeba energie: 3,55 W
- Provozní teploty: 0 °C až 40 °C
- Certifikace: CE, FCC, RoHS
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.