D-Link DGS-1250-52XMP 52-Port Gigabit Smart PoE Switch, 48x GbE PoE+, 4x SFP+, PoE 370W

- 13%

ilustrační foto

D-Link DGS-1250-52XMP 52-Port Gigabit Smart PoE Switch, 48x GbE PoE+, 4x SFP+, PoE 370W
D-Link DGS-1250-52XMP 52-Port Gigabit Smart PoE Switch, 48x GbE PoE+, 4x SFP+, PoE 370W
Obj. číslo
3385529
OEM
DGS-1250-52XMP/E
Výrobce
D-Link
Věrnostní body: 1258
0 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

D-Link DGS-1250-52XMP 52-Port Gigabit Smart PoE Switch

EAN: 790069467905

Poskytněte své síti výkon, který potřebuje, s D-Link DGS-1250-52XMP. Tento chytrý switch nabízí 48 portů 10/100/1000Base-T RJ-45 s podporou 802.3at PoE+ a 4 dvourychlostními 1G/10G SFP+ porty.

Bezpečnost a kvalita služeb

Switch nabízí bezpečnostní funkce jako ACL, 802.1x, MAC Security a IP-MAC-Port binding. Funkce řízení kvality služeb QoS zajišťuje spolehlivý provoz sítě.

Centrální správa sítě

Pro centrální správu sítě je k dispozici bezplatný SW nástroj D-Link Network Assistant (DNA) a pokročilá platforma D-View7.

Specifikace

  • 48 x 10/100/1000Mbps PoE Auto-Negotiating Ports
  • 4 x SFP+ Ports
  • PoE power budget 370W with 15.4W per port
  • Static route
  • Auto Surveillance VLAN
  • Auto Voice VLAN
  • Dual images
  • Dual configuration files
  • Switching Capacity 176 Gbps
  • Max power consumption 443.6W (PoE On), 57.2W (PoE Off)
  • Half-/Full-Duplex, auto-negotiation, Auto MDI/MDIX
  • IEEE 802.3x Flow Control
  • 802.3ad Link Aggregation
  • Asymmetric VLAN
  • 802.1p priority queues
  • MAC/IP-based ACL
  • 802.1X port-base Access Control, Port Security
  • LLDP, LLDP-MED, Smart Binding, Traffic Segmentation
  • D-Link Safeguard Engine
  • Web based management, compact CLI
  • D-View 7.0 support
  • Dimensions: 440 x 430 x 44 mm
  • Weight: 3.85 kg

Záruka

Na switche DGS-1250 je záruka 5 let. Při registraci výrobku do 30 dnů od zakoupení poskytuje výrobce omezenou doživotní záruku, která končí 5 let po ukončení prodeje.

Po dobu záruky je v ceně také NBD služba pro odeslání náhradní jednotky následující pracovní den, požadavek se zadává přes Samoobslužný portál.

Parametry

Maximální počet portů
Provedení
Management
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29173 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.