Dahua IPC-HDBW1430DE-SW-0280B, IP kamera, 4Mpx, 1/3\" CMOS, objektiv 2, 8 mm, IR<30, IP67, IK10, Wi-Fi
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Dahua IPC-HDBW1430DE-SW-0280B
IP kamera s vysokým rozlišením
4Mpx, 1/3" CMOS, objektiv 2,8 mm, IR<30, IP67, IK10, Wi-Fi
Obecné vlastnosti
Podpora komprese H.265+ a H.264+
Detekce člověka pomocí SMD
Přístup z LAN nebo Internetu
Automatické posílání výstražných emailů při detekci pohybu
Technické specifikace
Rozlišení snímače: 4 Mpx
Snímací čip: 1/3" CMOS
Maximální rozlišení: 2560 x 1440 px při 20 fps
Podporovaná rozlišení: 4 Mpx, 3 Mpx, 1080p, 1,3 Mpx, 720p
Minimální osvětlení: 0,025 lux v barevném režimu
IR přísvit: ano, do 30 m
Objektiv: f = 2,8 mm, pevný
Úhel záběru: 90° horizontálně, 50° vertikálně, 107° diagonálně
Rychlost závěrky: 1/3 - 1/100000 s
ICR filtr: ano
Kompenzace světla: BLC
Dynamika obrazu: DWDR
Redukce šumu: 3D
Automatické řízení zisku a jasu: ano
Automatické vyvážení bílé: ano
Potlačení blikání obrazu: ano
Rozhraní: 1x Fast Ethernet, 10/100 Base-TX, RJ-45
Wi-Fi: ano, IEEE 802.1b/g/n (2,4 GHz)
Počet uživatelů: až 6 simultánně připojených klientů
Video komprese: Smart H.265+, Smart H.264+, H.265, H.264, H.264H, H.264B
Podpora ONVIF: ano, ONVIF profil (S/G) + podpora CGI a P2P
Protokoly: IPv4, HTTP, TCP, UDP, ARP, RTP, RTSP, RTCP, DHCP, DNS, NTP, Multicast, RTMP
Streaming: Dual stream
Slot paměťových karet: microSD (max. 256 GB)
I/O rozhraní: ne
Audio: ne
Napájení: DC 12 V, příkon do 4,9 W
Krytí: voděodolná dle IP67, antivandal IK10
Pracovní teplota: -30 až +60 °C, vlhkost do 95 %
Rozměry: 110,7 x 110,7 x 88,7 mm
Hmotnost: 414 g
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.