iGET HOMEGUARD HGFLC890 - Wi-Fi venkovní IP FullHD kamera s LED osvětlením, bílá

- 13%

ilustrační foto

iGET HOMEGUARD HGFLC890 - Wi-Fi venkovní IP FullHD kamera s LED osvětlením, bílá
iGET HOMEGUARD HGFLC890 - Wi-Fi venkovní IP FullHD kamera s LED osvětlením, bílá
iGET HOMEGUARD HGFLC890 - Wi-Fi venkovní IP FullHD kamera s LED osvětlením, bílá
iGET HOMEGUARD HGFLC890 - Wi-Fi venkovní IP FullHD kamera s LED osvětlením, bílá
iGET HOMEGUARD HGFLC890 - Wi-Fi venkovní IP FullHD kamera s LED osvětlením, bílá
Obj. číslo
3436464
OEM
HGFLC890
Výrobce
iGET
Věrnostní body: 85
0 hodnocení
Skladem 1 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

1 984 Kč

1 719 Kč

1 421 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 1 719 Kč
Skladem 1 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

1 719 Kč

1 984 Kč

1 421 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

iGET HOMEGUARD HGFLC890 - Wi-Fi venkovní IP FullHD kamera s LED osvětlením, bílá

Popis produktu

iGET HOMEGUARD HGFLC890 je venkovní IP kamera s LED osvětlením. Umožňuje online sledování přes mobilní telefon nebo tablet.

Funkce a vlastnosti

  • LED osvětlení s nastavitelnou intenzitou, max. 2100 lm
  • Obousměrný přenos zvuku - obsahuje mikrofon a reproduktor
  • Noční vidění a siréna
  • Připojení přímo k napájení 230 V AC
  • Ukládání záznamů a fotografií na kartu microSD (až 128 GB) nebo do cloudu
  • Rozlišení FullHD 1080p (1920 x 1080)
  • Infračervené přisvícení do 10 m
  • Wi-Fi 802.11 b/g/n
  • Odolnost proti prachu a vodě IP65
  • Vestavěná nastavitelná siréna 120 dB

Snadné ovládání a nastavení

Kamera je určena pro snadné ovládání a sledování venkovních i vnitřních prostor. Lze ji umístit kdekoli v domě, garáži, na chatě apod. Nastavení se provádí v několika jednoduchých krocích podle návodu. Obraz z kamery lze zobrazit na mobilním telefonu a tabletu. Pro mobilní zařízení jsou podporovány systémy Android a iOS.

Vysoká kvalita obrazu

Kamera je vybavena 1/2,9" snímačem CMOS s rozlišením 1920 x 1080 pixelů (FullHD 1080p), což zajišťuje čistý a ostrý obraz.

Bezpečnost

Bezdrátové připojení Wi-Fi zahrnuje silné 64/128bitové zabezpečení WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK.

Detekce pohybu

Při detekci pohybu začne kamera ukládat záznamy nebo pořizovat fotografie a upozorní uživatele prostřednictvím oznámení na mobilní telefon.

Zorný úhel a optika

Kamera má velký zorný úhel 135°. Parametry optiky jsou následující: 1/2,9" snímač CMOS, f = 2,8 mm, F = 2,0.

Zvuk

Fotoaparát má vestavěný mikrofon a reproduktor, což umožňuje komunikovat přímo oběma směry.

Připojení

Kamera se připojuje bezdrátově přes Wi-Fi 802.11 b/g/n 2,4 GHz. Kamera nepodporuje napájení PoE.

Technické specifikace

  • Vysoké rozlišení 1080p (1920x1080)
  • Odolnost proti prachu a vodě iP65
  • Ovládání přes mobilní telefon a tablet (Android, iOS)
  • Noční vidění až do vzdálenosti 10 m
  • Vestavěný mikrofon a reproduktor
  • Spotřeba energie: až 32 W
  • Úhel záběru: 135°
  • Ukládání fotografií a videí: na kartu microSD nebo do cloudu
  • Wi-Fi 802.11 b/g/n 2,4 GHz
  • Zabezpečení: 64/128bit WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK, WPA2-PSK
  • Napájení kamery: kabelové 230 až 250 V AC, 50/60 Hz
  • Rozměry kamery: 260 x 140 x 132 mm

Obsah balení

  • Kamera iGET HOMEGUARD HGFLC890
  • Zadní držák + kotevní držák
  • Stručný návod k použití CZ, CZ, SK, PL, HU
  • Imbusový klíč + kolík
  • Kabelové konektory
  • Krytka konektoru
  • Hmoždinky a šrouby pro montáž
  • Sada šroubů a hmoždinek

Parametry

Použití
Typ objektivu
IR/LED přísvit (m)
Stupeň krytí IP
Paměťová karta
Kódování
Výrobce

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29277 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.