iGET HOMEGUARD HGFLC890 - Wi-Fi venkovní IP FullHD kamera s LED osvětlením, bílá
1 984 Kč
1 719 Kč
1 421 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
iGET HOMEGUARD HGFLC890 - Wi-Fi venkovní IP FullHD kamera s LED osvětlením, bílá
Popis produktu
iGET HOMEGUARD HGFLC890 je venkovní IP kamera s LED osvětlením. Umožňuje online sledování přes mobilní telefon nebo tablet.
Funkce a vlastnosti
- LED osvětlení s nastavitelnou intenzitou, max. 2100 lm
- Obousměrný přenos zvuku - obsahuje mikrofon a reproduktor
- Noční vidění a siréna
- Připojení přímo k napájení 230 V AC
- Ukládání záznamů a fotografií na kartu microSD (až 128 GB) nebo do cloudu
- Rozlišení FullHD 1080p (1920 x 1080)
- Infračervené přisvícení do 10 m
- Wi-Fi 802.11 b/g/n
- Odolnost proti prachu a vodě IP65
- Vestavěná nastavitelná siréna 120 dB
Snadné ovládání a nastavení
Kamera je určena pro snadné ovládání a sledování venkovních i vnitřních prostor. Lze ji umístit kdekoli v domě, garáži, na chatě apod. Nastavení se provádí v několika jednoduchých krocích podle návodu. Obraz z kamery lze zobrazit na mobilním telefonu a tabletu. Pro mobilní zařízení jsou podporovány systémy Android a iOS.
Vysoká kvalita obrazu
Kamera je vybavena 1/2,9" snímačem CMOS s rozlišením 1920 x 1080 pixelů (FullHD 1080p), což zajišťuje čistý a ostrý obraz.
Bezpečnost
Bezdrátové připojení Wi-Fi zahrnuje silné 64/128bitové zabezpečení WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK.
Detekce pohybu
Při detekci pohybu začne kamera ukládat záznamy nebo pořizovat fotografie a upozorní uživatele prostřednictvím oznámení na mobilní telefon.
Zorný úhel a optika
Kamera má velký zorný úhel 135°. Parametry optiky jsou následující: 1/2,9" snímač CMOS, f = 2,8 mm, F = 2,0.
Zvuk
Fotoaparát má vestavěný mikrofon a reproduktor, což umožňuje komunikovat přímo oběma směry.
Připojení
Kamera se připojuje bezdrátově přes Wi-Fi 802.11 b/g/n 2,4 GHz. Kamera nepodporuje napájení PoE.
Technické specifikace
- Vysoké rozlišení 1080p (1920x1080)
- Odolnost proti prachu a vodě iP65
- Ovládání přes mobilní telefon a tablet (Android, iOS)
- Noční vidění až do vzdálenosti 10 m
- Vestavěný mikrofon a reproduktor
- Spotřeba energie: až 32 W
- Úhel záběru: 135°
- Ukládání fotografií a videí: na kartu microSD nebo do cloudu
- Wi-Fi 802.11 b/g/n 2,4 GHz
- Zabezpečení: 64/128bit WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK, WPA2-PSK
- Napájení kamery: kabelové 230 až 250 V AC, 50/60 Hz
- Rozměry kamery: 260 x 140 x 132 mm
Obsah balení
- Kamera iGET HOMEGUARD HGFLC890
- Zadní držák + kotevní držák
- Stručný návod k použití CZ, CZ, SK, PL, HU
- Imbusový klíč + kolík
- Kabelové konektory
- Krytka konektoru
- Hmoždinky a šrouby pro montáž
- Sada šroubů a hmoždinek
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.