EDIFIER reproduktory S350DB, 150W, hnědá
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
S350DB
EDIFIER S350DB je sada aktivních reproduktorů, které kromě technologií Bluetooth 4.1 a Qualcomm aptX přinášejí i možnost připojení zařízení přes RCA, optické, koaxiální či AUX vstupy. Optický vstup navíc nabízí vzorek dekódování 24Bit/48KHz.
Ovládací knoby na boční straně monitoru umožňují snadné ovládání hlasitosti, basů a výšek. Funkce se navíc dají ovládat prostřednictvím dálkového ovládání, které přináší i možnost přepínání mezi jednotlivými vstupy. Monitory disponují DSP (Digital Signal Processing) a DRC (Dynamic Range Control) funkcemi, kompaktními rozměry a zároveň vysokým výkonem. Černá barva v kombinaci s tmavě hnědým dřevem dotváří celkový elegantní design.
Samozřejmostí je stylový dálkový ovladač.
TECHNICKÁ SPECIFIKACE
Celkový výkon | 150W |
Výstupní výkon | Satelitní reproduktorů: 2x15W + 2x25W Subwoofer: 70W |
Poměr signál k šumu | So: >= 80 dBA Sw: >= 85 dBA |
Audio vstup | RCA stereo, optický vstup, koaxiální, Bluetooth |
Vstupní citlivost | Satelitní reproduktory: 600 mV ± 50 mV (vstup), 750 mV ± 50 mV (vstup AUX), subwoofer: 300 mV ± 50 mV (vstup), 350 mV ± 50 mV (vstup AUX). Satelitní reproduktory: 400 ± 50 mFFS (optický), 400 ± 50 mFFS (Bluetooth). Subwoofer: 200 ± 20 mFFS (optický), 200 mV ± 20 mFFS (Bluetooth) |
Basový reproduktor | 8 palců, magneticky stíněný , 4 Ohm |
Středový reproduktor | 3,5 palce, magneticky stíněný, 8 Ohm |
Výškový reproduktor | průměr 25 mm, magneticky stíněný, 6 Ohm |
Rozměry (Š x V x H) | Subwoofer: 312 x 265 x 289 mm, Satelitní reproduktory: 156 x 127 x 217 mm |
Hmotnost | cca 19 kg |
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.