EVOLVEO EasyPhone EB, mobilní telefon pro seniory s nabíjecím stojánkem, červená
1 189 Kč
1 034 Kč
855 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
EVOLVEO EasyPhone EB - Mobilní telefon pro seniory
Velká oddělená tlačítka, barevný displej 2.4" a Dual SIM.
FM rádio s vestavěnou anténou, fotoaparát s bleskem a SOS tlačítko s lokalizací polohy.
Snadná obsluha a velká praktická tlačítka
Velké tlačítka pro snadné psaní SMS zpráv a zadávání telefonních čísel.
SOS volání a SMS s lokalizací polohy
Automatické vytáčení předvolených čísel a odesílání nouzové zprávy po stisku SOS tlačítka.
Vyhrazená tlačítka pro snadné ovládání
Ovládání hlasitosti, svítilny a FM rádia pomocí samostatných tlačítek.
Výkonná svítilna a vestavěné FM rádio
Velmi výkonná dvojitá svítilna a FM rádio s automatickým laděním stanic.
Nabíjecí stojánek a velmi dlouhá výdrž baterie
Praktický nabíjecí stojánek s LED kontrolkou a baterie o kapacitě 1 400mAh.
Bohatá výbava
- prehledné a jednoduché menu
- jednoduché ovládání
- oddělená tlačítka pro snadnou obsluhu
- tlačítka pro FM rádio, svítilnu, ovládání hlasitosti a odemknutí telefonu
- hlasitý reproduktor pro poslech FM rádia a vyzvánění
Technická specifikace
- Rozlišení displeje: 320 x 240 px, 2.4"
- Kapacita baterie: 1400 mAh
- Slot pro paměťové karty: Ano
- Barva: červená
- Podporované frekvence GSM/GPRS (MHz): GSM/GPRS 850/900/1 800/1 900 MHz
- Konektor: 3.5 mm vstup pro sluchátka
- Bluetooth: Ano
- Radio: Ano
- SOS tlačítko: Ano
Balení obsahuje
- mobilní telefon EVOLVEO EasyPhone EB
- nabíjecí stojánek
- síťovou nabíječku 230 V
- stereo sluchátka s hands-free
- uživatelský manuál
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.