EVOLVEO StrongPhone Z4, vodotěsný odolný telefon

ilustrační foto

EVOLVEO StrongPhone Z4, vodotěsný odolný telefon
EVOLVEO StrongPhone Z4, vodotěsný odolný telefon
EVOLVEO StrongPhone Z4, vodotěsný odolný telefon
Obj. číslo
3546701
OEM
SGP-Z4-B
Výrobce
Evolveo
Věrnostní body: 66
4 hodnocení
Vyprodáno

Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.

Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Odolný telefon s 2,8“ IPS displejem

Odolný telefon StrongPhone Z4 je tou nejlepší volbou pro všechny, kteří očekávají od svého telefonu něco navíc. Odolné tělo s certifikací IP68, velký a skvěle čitelný 2,8“ IPS LCD displej, funkce powerbanky, SOS tlačítko nebo velká 2 500 mAh dělají z tohoto telefonu univerzální řešení pro práci v dílně, na stavbě, v náročném terénu, ve velké zimě nebo naopak při vysokých teplotách a vlhkosti. Telefonu nevadí voda, bláto, sníh, prach ani tvrdé zacházení.

banner-sp-z4-b1

Skvěle čitelný 2,8“ displej

Jednou z hlavních předností telefonu StrongPhone Z4 je velký 2,8“ displej s technologií IPS se zvýšenou odolností proti poškrábání a tlaku. Technologie IPS zajišťuje realistické podání barev, široké pozorovací úhly a nízkou spotřebu energie. Díky tomu bude používání telefonu snadné v jakýchkoliv podmínkách.

banner-sp-z4-b2

Baterie 2 500 mAh s funkcí powerbanky

Baterie o kapacitě 2 500 mAh zajistí provoz telefonu až na dva týdny a umí i něco navíc. Odolný telefon StrongPhone Z4 je vybaven funkcí powerbanky, která umožní využít kapacitu baterie pro dobíjení vašich dalších zařízení.

banner-sp-z4-b4

SOS volání a SMS nouzová zpráva

StrongPhone Z4 je vybaven nouzovým SOS tlačítkem, které vám může v případě nebezpečí přivolat pomoc. Po stisknutí tlačítka telefon začne automaticky vytáčet předvolená čísla a odešle na ně nouzovou zprávu.

banner-sp-z4-b3

Multimediální výbava

Součástí výbavy odolného telefonu je 2 Mpx fotoaparát, výkonná LED svítilna nebo vestavěné FM rádio s integrovanou anténou a automatickým laděním stanic. Z další výbavy můžete využít například kalendář, budíky nebo kalkulačku.

banner-sp-z4-b5

Nabíjecí stojánek

Abychom zjednodušili proces nabíjení, doplnili jsme tento model nabíjecím stojánkem, který zajistí snadné nabíjení bez nutnosti zapojovat do telefonu USB kabel.

banner-sp-z4-b6

Vodotěsný podle specifikace IP68

Vodotěsnost je certifikována dle normy IP68, odolnost proti vniknutí prachu a při ponoření do vody po dobu 30 minut v hloubce 1.2 metru.

  • velký 2.8" IPS displej se zvýšenou odolností proti poškrábání a tlaku
  • funkce powerbanky
  • SOS volání a SMS nouzová zpráva
  • odolný nárazům a vibracím
  • vodotěsný podle specifikace IP68
  • pogumovaný odolný povrch
  • silná baterie 2 500 mAh
  • nabíjecí stojánek
  • Dual SIM
  • GSM 850/900/1800/1900 MHz
  • 2.0 Mpix fotoaparát
  • Bluetooth
  • SMS
  • podpora microSDHC karet
  • FM rádio
  • kalendář
  • budík
  • kalkulačka
  • prohlížeč obrázků
  • videorekordér
  • videopřehrávač
  • audio přehrávač
  • digitální záznamník
  • polyfonní vyzvánění/vibrační vyzvánění
  • handsfree s integrovaným mikrofonem ve šňůře pro sluchátka
  • audio jack 3,5 mm
  • vysokokapacitní baterie 2 500 mAh
  • rozměry 143,6 x 64,4 x 16,5 mm
  • hmotnost 169 g

Obsah balení

  • EVOLVEO StrongPhone Z4
  • vysokokapacitní baterie 2 500 mAh
  • stereo sluchátka s integrovaným handsfree
  • síťová nabíječka
  • nabíjecí stojánek
  • kabel k powerbance
  • uživatelský manuál

Parametry

Druh zboží
Operační systém
Rozlišení displeje
Typ displeje
Funkce
Certifikace
Výrobce
*Úhlopříčka displeje

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29555 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 59000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

95% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.