GARNI 975 - Wi-Fi meteorologická stanice
4 378 Kč
3 618 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
GARNI 975 - Wi-Fi meteorologická stanice
GARNI 975 je Wi-Fi meteorologická stanice s integrovaným bezdrátovým čidlem 5 v 1. Pracuje na frekvenci 868 MHz a je osazena vysoce přesným švýcarským čidlem SENSIRION.
Displej a ovládání
Hlavní jednotka má snadno čitelný LCD displej s barevným pozadím. Zobrazuje předpověď počasí, hodnotu barometrického tlaku, srážky, vnitřní a vnější teplotu, relativní vlhkost, rychlost a směr větru, hodnotu dešťových srážek, čas a datum, hodnotu venkovní pocitové teploty, venkovního teplotního indexu, hodnoty Wind Chill a venkovního rosného bodu.
Připojení a přenos dat
Data lze přenášet pomocí místní Wi-Fi sítě na webovou službu Weather Underground a Weathercloud. Služba Weathercloud navíc umožňuje zobrazit naměřené hodnoty vnitřní teploty a relativní vlhkosti.
Čidla a měření
Stanice měří vnitřní teplotu a relativní vlhkost, vnější teplotu, relativní vlhkost, srážky a rychlost a směr větru pomocí integrovaného čidla 5 v 1. Je také možné použít další čidla pro měření teploty a relativní vlhkosti.
Alarmy a upozornění
Stanice má funkci nastavení různých alarmů. Například alarm horních a dolních mezí vnitřní a vnější teploty a relativní vlhkosti, alarm poklesu barometrického tlaku za uplynulých 30 minut, alarm nastavitelné meze úhrnu srážek a alarm nastavitelné meze průměrné rychlosti větru.
Integrované bezdrátové čidlo 5 v 1
Integrované bezdrátové čidlo 5 v 1 je voděodolné a měří teplotu, relativní vlhkost, rychlost větru, směr větru a dešťové srážky. Dosah signálu je až 150 m v otevřeném prostoru.
Obsah balení
- Hlavní jednotka
- Integrované bezdrátové čidlo 5 v 1
- Stojánek hlavní jednotky
- Stojánek integrovaného bezdrátového čidla
- Montážní základna stojánku integrovaného bezdrátového čidla
- Montážní objímka integrovaného bezdrátového čidla
- 4 x šroub, 4 x matička, 4 x podložka pro připevnění integrovaného bezdrátového čidla
- Záložní baterie hlavní jednotky CR2032
- Síťový adaptér
- Návod CZ, SK, EN, DE, PL, HU
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.