GIGABYTE BRIX GB-BMPD-6005, Intel Pentium Silver N6005, 1xSO-DIMM DDR4, WiFi
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
GB-BMPD-6005
- Ultrakompaktný dizajn počítača s hmotnosťou iba 0.67L (56.22x103x116.52 mm)
- prvý 10nm procesor s malým jadrom
- Podpora M.2 sloty 2280 pre SSD (podpora PCI-e x2+SATA)
- Podporuje 2.5" HDD/SSD, 7.0/9.hrúbka 5 mm (1 x 6 Gb/s SATA 3)
- 1 x slot SO-DIMM DDR4 podporuje 2933 MHz, max. 16 GB
- 802.11ac, dvojpásmové Wi-Fi a Bluetooth 4.2
- Realtek 8111HS Gigabit LAN
- HDMI 2.0b podpora 4K@60P HDR10
- mDP 1.4b podporuje 4K@60P HBR2
- Kodek Realtek ALC255
- 4 x USB 3.1 (1 x USB typu C?)
- Konektor pre slúchadlá
- Konektor mikrofónu a telefónu
- Montážny držiak VESA (75 x 75 mm + 100 x 100 mm)
- AC-DC adaptér: vstup 100-240 V, 19 V 65 W
- Podpora OS : Microsoft Windows 10 64Bit
- 1x slot na zámok Kensington
- Prevádzková teplota systému: 0°C až +35°C
- Teplota skladovania systému: -20 °C až +60 °C
TECHNICKÉ ŠPECIFIKÁCIE
rozmery | 46.8x112.6x119.4 mm |
veľkosť základnej dosky | 105 x 110 mm |
cPU | Procesor Intel Pentium N6005 2.8GHz, 4 jadrá (TDP 10W) |
pamäť | 1 x slot SO-DIMM DDR4 2933MHz Max. 16 GB |
lAN | Gigabitová sieť LAN (Realtek 8111HS) |
karta Wifi | Dvojpásmové bezdrôtové pripojenie Wireless-802.11 AC |
grafika | Grafická karta Intel UHD Graphics 605 |
audio | Realtek ALC255 |
rozlíšenie HDMI (max.) | HDMI2.0a 4096 x 2160 @ 60 Hz |
rozlíšenie Mini DP (Max.) | DP1.2a 4096 x 2160 @ 60Hz |
úložisko | Podporuje 2.5" HDD/SSD, 7.0/9.hrúbka 5 mm (1 x 6 Gb/s SATA 3) |
rozširujúce sloty | 1 x M.2 slot (2280_storage) PCIe X2/SATA 1 x PCIe M.2 NGFF 2230 A-E kľúčový slot obsadený kartou WiFi+BT |
predný vstup/výstup | 1 x USB3.0 1 x USB3.0 typ C 1 x konektor pre slúchadlá s MIC |
zadný vstup/výstup | 1 x HDMI(2.0a) 1 x mini DisplayPort (1.2a) 2 x USB 3.0 1 x RJ45 1 x DC-In 1 x slot na zámok Kensington |
Napájanie | Vstup: AC 100-240V Výstup: DC 19V 2.1A |
VESA | držiak je súčasťou dodávky Podpery 75 x 75 a 100 x 100 mm |
podpora OS | win10 64bit |
životné prostredie | prevádzková teplota systému: 0°C až +35°C Teplota skladovania systému: -20°C až +60°C |
.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.