IMOU IPC-T42EA, IP kamera, Turret SE 4MP(POE), 1/2.8, IR 30m, 2.8mm fixed, H.265/H.264, 25/30 fps, Mic
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
4MP H.265 Turret Wi-Fi Kamera
Se službou Cloud budete mít přístup k tomu, co vás zajímá, dokud je k dispozici internet. Na Cloud můžete nahrávat denní nebo pohyblivá videa a přehrávat je kdykoli a kdekoli.
Zůstaňte nablízku tomu, na čem vám záleží
Okamžité upozornění
Okamžité zasílání upozornění aktivovaných pohybem do mobilního telefonu
Nepřetržitá ochrana
Infračervené noční vidění pro jasnou viditelnost jako ve dne i ve tmě
Diverzifikované úložiště
Podporuje NVR, cloudové úložiště nebo kartu Micro SD (až 256 GB).
Detekce člověka
Rychlé vyhledání lidských cílů ve vaší domácnosti
Specifikace
Technické údaje | |
---|---|
Kamera | 1/2,8"2 megapixelový progresivní CMOS 4MP(1920 x 1080) Noční vidění: 30m(98ft) 2,8mm/3,6mm Pevný objektiv Zorné pole: 2,8 mm; 92°(V), 50°(V), 107°(D) |
Video a zvuk | Komprese videa: H.265/H.264 Snímková frekvence až 25/30 fps 16x digitální zoom Vestavěný mikrofon |
Správa oznámení | Detekce pohybu Konfigurovatelná oblast Detekce člověka |
Síť | 1 x 100Mb/s ethernetový port Wi-Fi: IEEE802.11b/g/n, dvě antény Aplikace Imou: iOS, Android ONVIF |
Pomocné rozhraní | Slot pro kartu Micro SD (až 256 GB) Tlačítko resetování |
Obecné informace | DC 12V0,5A Napájení Spotřeba energie: <3W Materiál: Plast Pracovní prostředí: -20°C~+50°C, méně než 95%RH Rozměry: 109,9 x 81,3 mm Hmotnost: 200g CE, FCC |
Co je v krabici
- Kamera
- Stručný návod k použití
- Napájecí adaptér
- Balení šroubků
- Montážní šablona
- Montážní destička
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.