Logitech Wireless Mouse M650 Signature, off-white, EMEA
1 103 Kč
912 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Logitech Wireless Mouse M650 Signature, off-white, EMEA
Výrobce: Logitech
Model: M650 Signature
Barva: Off-white
EAN: 5099206097247
Popis produktu
Myš Logitech M650 Signature je bezdrátová myš s pokročilým optickým snímáním. Je navržena pro maximální pohodlí a produktivitu s tichým klikáním a přizpůsobitelnými bočními tlačítky.
Technické specifikace
- Rozměry: 108,2 x 61 x 38,8 mm
- Hmotnost: 101,4 g (včetně baterie a přijímače)
- Technologie senzoru: Pokročilé optické snímání Logitech
- Rozlišení: 400 dpi (max. 4000 dpi)
- Počet tlačítek: 5 (levé/pravé, zpět/vpřed, rolovací kolečko s prostředním tlačítkem)
- Typ baterie: 1x baterie AA (přiložená)
- Životnost baterie: až 24 měsíců s přijímačem Logi Bolt USB, až 20 měsíců s Bluetooth
- Typ připojení: Přijímač Logi Bolt USB, technologie Bluetooth low energy
- Bezdrátový dosah: až 10 m
- Podporovaný software: Logitech Options+ pro macOS 10.15 a novější, Windows 10, 11 a novější
- Obsah recyklovaných plastů: 26%
Design a pohodlí
Myš M650 Signature má profilovaný tvar pro pohodlný úchop a je vhodná pro menší a střední ruce. Měkká oblast pro palec a pogumované boční úchytka udrží vaši ruku v pohodlí a na místě.
SmartWheel a přizpůsobitelná tlačítka
Myš je vybavena kolečkem SmartWheel pro přesný nebo rychlý posuv podle potřeby. Boční tlačítka jsou přizpůsobitelná pomocí softwaru Logitech Options+.
Bezdrátové připojení a kompatibilita
Myš se snadno připojuje pomocí technologie Bluetooth Low Energy nebo přijímače Logi Bolt USB. Je kompatibilní s Windows®, macOS, Linux®, iPadOS, Android™ a je certifikována pro Chromebook™.
Tiché klikání a dlouhá životnost baterie
Exkluzivní technologie SilentTouch snižuje hluk klikání o 90 %. Myš je dodávána s baterií AA, která vydrží až 24 měsíců.
Obrázky produktu
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.