Samsung Galaxy A12 (A127), 64 GB, černá
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Větší displej = větší prostor na hraní
Rozšiřte svůj rozhled pomocí 6,5palcového Infinity-V displeje Galaxy A12 a uvidíte, co vám chybělo. Díky technologii HD+ vypadá váš každodenní obsah ostře, jasně a zřetelně.
Posuňte svou mobilní fotografii na novou úroveň pomocí čtyřnásobného fotoaparátu
Zachyťte nezapomenutelné okamžiky v čistých detailech pomocí 48Mpx hlavního fotoaparátu. Rozšiřte svůj pozorovací úhel pomocí ultraširokoúhlého fotoaparátu. Přizpůsobte zaostření pomocí Depth fotoaparátu nebo se přibližte k detailům pomocí makro objektivu.
Síla, která vydrží
Mějte po celý den náskok díky baterii, která vás nezpomalí. Baterie s kapacitou 5 000 mAh (typickou) vám umožní pracovat a bavit se celé hodiny. A s funkcí až 15W adaptivního rychlého nabíjení se Galaxy A12 rychle opět vrátí do plné formy.
Soustřeďte se na to nejdůležitější s One UI Core
One UI Core vám pomůže soustředit se na to, na čem vám záleží. Hardware a software spolupracují, obsah a funkce máte na dosah ruky, abyste se k nim dostali ještě rychleji. Používejte Tmavý režim pro komfortní prohlížení i ve tmě. Díky jasným a intuitivním vizuálním prvkům je používání telefonu velmi přirozené.
Zabezpečení na nejvyšší úrovni. Chraňte to, na čem vám záleží.
Aplikace Samsung Knox, která je od začátku zabudovaná do hardwaru a softwaru telefonu, chrání váš telefon od okamžiku, kdy ho zapnete. Nabízí vícevrstvé zabezpečení a chrání vaše nejcitlivější informace před malwarem a škodlivými hrozbami.
Vždy k vašim službám, kdekoli a kdykoli
Při koupi smartphonu Galaxy můžete být zcela bez obav. Interaktivní diagnostika a optimalizace v aplikaci Samsung Members usnadňuje vyladění výkonu vašich zařízení, zatímco naše infolinka umožňuje řešit problémy, když potřebujete další podporu.
Technické parametry:
- Displej: 6,4"
- Rozlišení displeje: 720 x 1600 (HD+)
- Počet jader: 8
- Frekvence jádra: 2 GHz
- Operační systém: Android
- Operační paměť: 4 GB
- Interní paměť: 64 GB
- Podpora paměťové karty: ANO (MicroSD až 1TB)
- Zadní fotoaparát: 48.0 Mpx + 5.0 Mpx + 2.0 Mpx + 2.0 Mpx (F2.0 ,F2.2 ,F2.4, F2.4)
- Přední fotoaparát: 8 Mpx
- Bluetooth: ANO (verze 5.0)
- Wi-Fi: 802.11 b/g/n 2.4GHz
- Verze USB: Type-C
- Systém určování polohy: GPS, Glonass, Beidou, Galileo
- Dual SIM / typ SIM karty: 2x nanoSIM
- Kapacita baterie: 5000 mAh
- Senzory: Akcelerometr, Snímač otisků prstů, Senzor uchopení, Virtual Light Sensing, Virtual Proximity Sensing
- Další funkce: NFC
- Výška: 164 mm
- Šírka: 75,8 mm
- Hloubka: 8,9 mm
- Hmotnost: 205 g
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.