Samsung Galaxy Z Flip3, 8/128 GB, 5G, EU, béžová
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Perfektní nápad – nyní ještě lepší
Složí se do kapsy. Schová se do kabelky. Vklouzne do těch nejužších džínových kalhot. Když jej poté vyndáte, změní se v chytrý 5G telefon plné velikosti a ohne se do všech možných úhlů. Zní, to jako kdybychom přepracovali samotný koncept telefonu, a přesně to jsme udělali. Tohle je výsledek.
I velké věci se vejdou do malých kapes
Chytrý telefon v plné velikosti, který složíte do těch nejmenších kapes. Složený měří Galaxy Z Flip3 5G 4,2 palců a vejde se i do těch nejmenších kapsiček vašeho oblečení.
Velké věci se dějí i na malém displeji
Zkontrolujte příchozí zprávy, foťte, přehrávejte hudbu a ještě mnohem více bez nutnosti rozkládat mobilní telefon. 1,9palcový vnější displej zobrazí notifikace a umožní vám s nimi jednoduše pracovat. Vyberte si oblíbené nastavení displeje pro snadný přístup, nebo si vytvořte své vlastní s rozličnými styly a barvami.
Hlavní displej
Dokonale hladké rolování se 120Hz obnovovací frekvencí 6,7palcového Infinity Flex Displeje přináší při práci s displejem perfektní přejíždění, tažení a pouštění. Dokonce optimalizuje obnovovací frekvenci v závislosti na obsahu. S dynamickým zobrazením AMOLED 2X se jedná o vůbec nejživější, nejjasnější a nejhladší displej na Galaxy Z.
Změňte způsob, jakým fotíte
Není čas na rozložení? Udělejte si selfies s duálním zadním fotoaparátem — vnější displej vám poskytne náhled. Jednoduše stiskněte postranní tlačítko hlasitosti a aktivujte závěrku.
Připravit. Pozor. Teď
Roztřesená videa, jen když si to přejete. Postavte Galaxy Z Flip3 5G na rovný povrch a režim Flex poslouží coby tripod ve stabilním úhlu, který vám umožní pořídit dokonalý snímek hned na první pokus.
Zvládněte dvakrát více
Rozdělte obrazovku na dvě poloviny a pracujte jako profesionál. Rovněž můžete procházet YouTube playlist a napsat zprávu příteli — poté odeslat úchvatné selfie a počkat si na reakce. A když něco sledujete, nechte se unášet dokonalým zvukem Dolby Atmos stereofonních reproduktorů.
Technické specifikace:
- Displej: 6.7", AMOLED
- Rozlišení displeje: 2636x1080 FHD+
- Procesor: Snapdragon 888
- Počet jader: 8
- RAM: 8 GB
- Interní úložiště: 128 GB
- Možnost paměťové karty: Ne
- Rozlišení fotoaparátu: 12 + 12 Mpx
- 5G: Ano
- Přední fotoaparát: 10 Mpx
- Kapacita baterie: 3300 mAh
- Otisk prstu: Ano
- Rozpoznání obličeje: Ano
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.