Synology 3, 5\" HDD HAS5300-12T (NAS) (12TB, SAS, 7200 RPM, 256MB)
13 250 Kč
12 588 Kč
10 403 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Synology 3,5" HDD HAS5300-12T: Navržen pro náročné pracovní zátěže

Disky Synology HAS5300 jsou vyrobeny pro moderní podniková nasazení. Splňují požadavky na kapacitu, efektivitu a spolehlivost. Zvládnou pracovní zátěže až 550 TB za rok. To umožňuje obsluhovat rozsáhlé fondy souběžně pracujících klientů.
Spolehlivost a záruka
S hodnotou MTTF dimenzované na 2,5 milionu hodin a pětiletou omezenou záruce společnosti Synology, disk HAS5300 splňuje ty nejvyšší standardy spolehlivosti.
Technické specifikace
Obecné
- Kapacita: 12 TB
- Rozměr: 3.5"
- Rozhraní: SATA 12 Gb/s
- Velikost sektoru: 512e
Výkon
- Rychlost rotace: 7,200 rpm
- Rychlost rozhraní: 12.0 Gb/s, 6.0 Gb/s, 3.0 Gb/s, 1.5 Gb/s
- Velikost vyrovnávací paměti: 256 MiB
- Maximální dlouhodobá rychlost přenosu dat (typ.): 242 MiB/s
Spolehlivost
- Střední doba do selhání (MTTF): 2.5 milion hodin
- Hodnocení pracovní zátěže: Za rok přeneseno 550 TB
- Záruka: 5 let
Spotřeba energie
- Napájecí zařízení: 12 V (±10%) / 5 V (+10/-7%)
- Aktivní nečinnost (typ.): 4.36 W
- Náhodné čtení / zápis (4 kB Q1) (typ.): 7.80 W
Teplota
- V provozu: 5°C na 60°C (41°F na 140°F)
- Mimo provoz: -40°C na 70°C (-40°F na 158°F)
Náraz
- V provozu: 686 m/s2 {70 G} (trvání 2 ms)
- Mimo provoz: 2450 m/s2 {250 G} (trvání 2 ms)
Vibrace
- V provozu: 7.35 m/s2 {0.75 G} (5 to 300 Hz), 2.45 m/s2 {0.25 G} (300 to 500 Hz)
- Mimo provoz: 29.4 m/s2 {3.0 G} (5 to 500 Hz)
Nadmořská výška
- V provozu: -305 m na 3,048 m
- Mimo provoz: -305 m na 12,192 m
Relativní vlhkost
- V provozu: 5% až 90% relativní vlhkost (bez kondenzace)
- Mimo provoz: 5% až 95% relativní vlhkost (bez kondenzace)
Ostatní
- Velikost (výška x šířka x hloubka): 26.1 mm x 101.85 mm x 147 mm
- Hmotnost: 770 g
- Certifikace: CE, RCM, BSMI, KC, EAC, UL, TUV, ICES, UKCA, RoHS
Mohlo by Vás zajímat
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.