TP-Link CCTV switch TL-SL1218MP (16x100Mb/s, 2xGbE/2xSFP combo uplink, 16xPoE+, 250W)
5 990 Kč
4 997 Kč
4 129 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
TP-Link switch TL-SL1218MP
Produktový kód: 6935364099824
Přehled funkcí
TP-Link switch TL-SL1218MP je 16portový 10/100 Mb/s + 2portový gigabitový switch do racku s 16 porty PoE+.
Vyhovuje standardu 802.3af/at PoE+, který podporuje až 30 W na každém portu PoE.
Celkový rozpočet napájení 250 W PoE* pro 16 portů PoE+ umožňuje široké možnosti využití.
Je plně kompatibilní s IP kamerami, přístupovými body, IP telefony, počítači, tiskárnami a dalšími zařízeními.
Specifikace
- 16 portů RJ45 PoE + 10/100Mb/s
- 2 gigabitové porty RJ45
- 2 kombinované gigabitové SFP sloty
- Přenos dat a napájení až do vzdálenosti 250 m
- Prioritní režim pro port 1-8
- Vysoký výkon PoE napájení, až 30 W pro každý PoE port a 192 W pro všechny PoE porty
- Snadné použití bez nutnosti konfigurace a instalace
Technické parametry
- Interface: 16 PoE+ 10/100 Mbps RJ45 Ports, 2× 10/100/1000 Mbps RJ45 Ports, 2× Combo Gigabit SFP Slots
- Network Media: 10BASE-T: UTP category 3, 4, 5 cable (maximum 100m), EIA/TIA-568 100Ohm STP (maximum 100m)
- Fan Quantity: 2 Fans
- Power Supply: 100–240V AC, 50/60 Hz
- PoE+ Ports(RJ45): Standard: 802.3at/802.3af compliant, PoE Ports: Ports 1–16, PoE Power Budget: 250 W
- Dimensions ( W x D x H ): 17.3 × 7.1 × 1.7 in (440 × 180 × 44 mm)
Pro více informací navštivte stránky produktu.
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.