TP-Link switch TL-SX1008 (8x10GbE)
12 699 Kč
11 040 Kč
9 124 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
TP-Link switch TL-SX1008 - Výkonný 8portový switch
Produktový kód: 6935364030919
Představení produktu
TP-Link switch TL-SX1008 je vlajkovou lodí v segmentu 10G. S 8 porty a kapacitou přepínání až 160 Gbit/s je ideální pro stolní i rackové použití.
Flexibilní rychlost připojení
Funkce automatického vyjednávání rychlostí přizpůsobuje rychlost připojení pro optimální výkon vašich zařízení. Podporuje 5 rychlostí připojení: 100 Mbit/s, 1G, 2.5G, 5G a 10G.
Optimální výkon
Switch je ideální pro úložiště NAS 10G, servery 10G, pracovní stanice, herní počítače, přístupové body 2.5G/5G/10G Wi-Fi 6, 8K videa a další aplikace.
Snadné zapojení
Snadné zapojení typu „Plug and Play“ umožňuje nasazení bez asistence technika.
Technické specifikace
- Rozhraní: 8× 100Mbps/1Gbps/2.5Gbps/5Gbps/10Gbps porty, Auto-Negotiation, Auto-MDI/MDIX
- Počet ventilátorů: 1 (Inteligentní nastavení rychlosti ventilátoru)
- Externí napájecí zdroj: 100–240 VAC, 50/60 Hz, 0.8A
- LED Indikátory: Systémová napájení: 1, indikátory Link/Act: 8, 1 indikátor na port vložený do každého RJ-45 portu
- Rozměry: 11.6×7.1×1.7 in (294×180×44 mm)
- Maximální spotřeba energie: 31.2 W
Výkon
- Přepínací kapacita: 160 Gbps
- Rychlost předávání paketů: 119.0 Mpps
- Tabulka MAC adres: 32 K
- Velikost bufferu paketů: 2 Mb
- Jumbo Frame: 10 KB
Software
- Pokročilé funkce: 802.3X Flow Control, 802.1p/DSCP QoS
- Metoda přenosu: Store and Forward
Ostatní
- Certifikace: CE, FCC, RoHS
- Obsah balení: 8-Port 10G Multi-Gigabit Desktop/Rackmount Switch TL-SX1008, napájecí kabel, instalační průvodce, Rackmount Kit, gumové nožičky
- Provozní teplota: 0–50 °C (32–122 °F)
- Skladovací teplota: -40–70 °C (-40–158 °F)
- Provozní vlhkost: 10–90% RH non-condensing
- Skladovací vlhkost: 5–90% RH non-condensing
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.