UBNT UniFi SmartPower Redundant Power System, 1x10/100/1000
13 131 Kč
11 083 Kč
9 160 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
UniFi SmartPower Redundant Power System, USP-RPS
Redundantní napájecí systém UniFi SmartPower USP-RPS je patentovaný redundantní napájecí systém určený k ochraně až šesti zařízení podporovaných UniFi SmartPower před náhlou poruchou napájecího modulu. USP-RPS nepřetržitě monitoruje všechna připojená zařízení. V případě selhání interního napájení AC/DC modulu je převzetí napájení při selhání automatické, takže vaše síť funguje i nadále bez přerušeného provozu. USP-RPS má celkový DC budget 950W (350W ve 12V větvi, 645W v 52V větvi) a zvládne chránit celou řadu vysoce výkonných zařízení, včetně UniFi PoE switchů. Výhodou zařízení je zcela inovativní integrovaný 1,3" barevný dotykový displej zobrazující systémové informace pro pohodlné monitorování.
- (6) USP DC výstupů pro připojení switchů a routerů
- (1) Ethernetový port
- Instalace do racku, výška 1U
- 1.3" dotykový displej
- Ovladatelé pomocí UniFi Controller od verze: 5.12.11+
Tabulka max. spotřeby zálohovatelných zařízení viz datasheet
Fyzické charakteristiky | |
Provozní teplota [°C]: | -5 až 45 |
Hmotnost [g]: | 5590 |
Hloubka [mm]: | 326 |
Šířka [mm]: | 442 |
Výška [mm]: | 44 |
Konektory a rozhraní | |
Rychlosti LAN: | (1) 10/100/1000Mbps |
Ostatní: | Dotykový displej |
Napájení | |
Vstupní napětí [V]: | 230V AC |
Max. spotřeba energie [W]: | 995 |
Užitečné odkazy:
- stránky výrobce UBNT.com
- aktuální verze airOS
- datasheety, uživatelské příručky
- výpočet parametrů bezdrátového spoje - AirLink
- návody pro začátečníky - BeansTalk
- video-návody (ubnt youtube channel)
- Ubiquiti Wiki
- Ubiquiti oficiální fórum
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.