UBNT UniFi Switch USW-48-POE Gen2 [24xGigabit, 32x PoE out 240W, 802.3at/af, 4xSFP, 104Gbps]
18 191 Kč
15 283 Kč
12 630 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Popis produktu
USW-48-POE je managovatelný Gigabitový L2 switch s 48x Gigabit LAN porty, z čehož 32 portů podporuje 802.3af/at PoE-Out, celkovým PoE Budgetem 195W a čtveřicí portů SFP s maximální přenosovou rychlostí 1Gbps. Switch má kromě standardní výbavy také 1,3" dotykovým displej pro poskytování informací o systému, teplotě, statistice portů, PoE napájení a mnoho dalšího. Switch má na svůj výkon, počet portů s funkcí PoE skvělou hloubku - pouhých 28cm.
Správa přes UniFi Controller
USW-48-POE, spravovaná a konfigurovaná UniFi Network Controller s podporou mobilních aplikací UniFi, nabízí rozsáhlou sadu pokročilých přepínacích protokolů a funkcí L2, včetně provozního režimu (přepínání, zrcadlení nebo agregace) na port. UniFi Network Controller a mobilní aplikace umožňují správcům konfigurovat a sledovat prakticky všechny funkce přepínače v grafickém uživatelském rozhraní odkudkoli.
Obsah balení
• Zařízení
• Napájecí kabel
• Úchyty do 19" racku
Technické parametry
Konektory a rozhraní
Rychlost LAN:(48) 10/100/1000Mbps
Optické rozhraní:(4) 1000Mbps
Ostatní:Dotykový displej
Napájení
Typ napájení:Ze sítě (230V)
Typy PoE:PoE-Out (pouze)
Podporované PoE-Out standardy:802.3af, 802.3at
Počet PoE Out portů:32
PoE budget [W]:195
Max. spotřeba energie [W]:45
Napájení přes konektor/svorkovnici:230V AC
Fyzické charakteristiky
Provedení:Rackmount
Ventilátory:(2) 40 x 40 mm
Šasi:Kovové
Provozní teplota [°C]:-5 až 40
Šířka [mm]:442
Výška [mm]:44
Hloubka [mm]:285
Obecné
Rychlost přepínání [Gbps]:104
Tabulka MAC adres:16000
Jumbo rámec [Bytes]:9000
Software
Management:UniFi controller
Funkce:VLAN, DHCP snooping
Výchozí IP adresa:192.168.1.20, Dynamická z DHCP
Výchozí jméno a heslo:ubnt / ubnt
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.