Teltonika L2/L3 Managed Switch 8 10/100/1000, 2x SFP - TSW212

ilustrační foto

Teltonika L2/L3 Managed Switch 8 10/100/1000, 2x SFP - TSW212
Obj. číslo
AGTTN00010
OEM
TSW212
Výrobce
Teltonika
Věrnostní body: 150
0 hodnocení
Skladem 2 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

3 000 Kč

2 479 Kč bez DPH

Nejnižší cena za posledních 30 dnů: 2 998 Kč
Skladem 2 ks, dodání do 1-2 pracovních dnů

3 000 Kč

2 479 Kč bez DPH

Mohlo by se vám hodit

Shop roku 2023
Shop roku 2022
Shop roku 2021
Shop roku 2020
Shop roku 2019
Bezpečný nákup s dTest

Popis a parametry

Teltonika L2/L3 Managed Switch 8 10/100/1000, 2x SFP - TSW212

Průmyslový managed switch Teltonika TSW212 od společnosti Teltonika Networks je je řízený ethernetový přepínač L2 Teltonika Networks s dalšími funkcemi L3, jako je podpora klientů DHCPv6 a statické směrování IPv6 pro lepší správu sítě. Tento přepínač podporuje několik průmyslových protokolů, včetně EtherNet/IP, PROFINET a MRP, a má 8 gigabitových ethernetových portů a 2 porty SFP, které zajišťují robustní komunikaci na velké vzdálenosti po optických vláknech. TSW212 je zasazen do robustního hliníkového pouzdra a vyniká odolností vůči extrémním teplotám a silným vibracím - to vše při snadné instalaci díky integrovanému držáku na lištu DIN.

Dostupná rychlost při práci

Gigabitová rychlost zajištěna 8 porty (10/100/1000 Mb/s), vysoká propusnost, 2x SFP port.

Tento switch nemá v balení napájecí zdroj, zvolte si podle svých potřeb v nabídce příslušenství.

Vlastnosti

  • Typ přepínače: řízený.
  • Přepínač vrstev: L2, L3.
  • Typy přepínaných ethernetových portů RJ-45: Gigabit Ethernet (10/100/1000).
  • Počet přepínaných ethernetových portů RJ-45: 8.
  • Počet SFP portů: 2.
  • RAM: 128MB, DDR3.
  • Paměť: 16MB serial flash.
  • Tabulka MAC adres: 8000 pol.
  • Síťové standardy Ethernet: IEEE 802.1p, IEEE 802.1Q, 802.3az.
  • LED: 1 x LED napájení, 1 x pomocná LED, 16 x LED stavu LAN, 2 x LED stavu SFP.

Spolehlivá ochrana

Switch Teltonika TSW212 je vybaven robustním kovovým krytem, který spolehlivě zajišťuje ochranu před prachem, vlhkostí, vibracemi či extrémními teplotami. Díky tomu bude váš switch vždy ochráněn.

Jednoduchá instalace

Příručka Quick Start Guide (QSG) vám bude k dispozici jak v online verzi, tak ve verzi tištěné pro vaše první kroky při instalaci zařízení TSW212. Naleznete zde pokyny pro instalaci hardwaru, informace pro první přihlášení, specifikace zařízení a obecné bezpečnostní informace. Tištěná verze příručky je součástí zařízení.

Fyzické specifikace:

Rozměry (š x h x v): 132 x 122.2 x 44.2 mm.

Hmotnost: 0,615 kg.

Provozní prostředí

Provozní teplota: - 40°C to 75°C.

Provozní vlhkost: 10% - 90% (bez kondenzace).

Stupeň ochrany: IP30.

Obsah balení:

  • Zařízení TSW212.
  • QSG (Quick Start Guide - příručka pro rychlý start).
  • Obalový materiál.

Záruka

Standartní záruka zařízení je v délce 24 měsíců. Na vyžádání lze záruku rozšířit o dalších 12 měsíců (na celkovou záruku v délce 3 let), 24 měsíců (na celkovou záruku v délce 4 let) nebo 36 měsíců (na celkovou záruku až 5 let). Cena zařízení s prodlouženými zárukami na vyžádání u distributora.

Parametry

Poradna

Nejčastější dotazy

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS. 

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Kde najdu k nahlédnutí své faktury?

Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury

U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.

Rádce
pro výběr
Výdejní místa. Až 29106 odběrných míst.
Široký výběr. Nabízíme více než 60000 produktů.
U nás máte čas. Zboží můžete vrátit do 30 dnů.
Odměníme Vás. Za každý nákup získáte věrnostní body.

Zákazníci nás chválí

94% zákazníků doporučuje podle dotazníku spokojenosti za posledních 90 dní.