TP-Link TL-SG1006PP Switch 2x GLAN, 3x GLAN s PoE+, 1x GLAN s PoE++
2 017 Kč
1 751 Kč
1 447 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
TP-Link TL-SG1006PP je výkonný PoE switch Switch poskytuje celkem 4 PoE porty, z toho je 1 PoE++ a 3 PoE+. U portů 1-2 lze pomocí přepínače na zadní části switche zapnout takzvaný Extend Mode, který umožňuje dosah PoE až na vzdálenost 250 metrů. Druhý přepínač umožňuje zapnout na portech 1-4 Recovery Mode. Switch má celkem 6 LAN portů s rychlostí až 1 Gb/s. Pro indikaci PoE jsou připraveny 2 LED diody na přední straně switch. Žádná složitá instalace není potřeba, switch je Plug and Play. Klíčové vlastnosti 4 PoE porty (1 PoE++ a 3 PoE+) Při zapnutí Extend módu dosah 2 PoE až 250 metrů V případě zapnutí Recovery mode, pokud zařízení neodpovídá na PoE, provede automatický restart neodpovídajícího zařízení Rychlost všech 6 LAN portů až 1 Gb/s Obsah balení Zařízení Napájecí adaptér Instalační manuál Technické parametry Konektory a rozhraní Rychlost LAN:(6) 10/100/1000Mbps Napájení Typ napájení:Ze sítě (230V) Typy PoE:PoE-Out (pouze) Podporované PoE-Out standardy:802.3af, 802.3at, 802.3bt Počet PoE Out portů:4 PoE budget [W]:64 PoE na vzdálenost až 250m:Ano Max. spotřeba energie [W]:72 Fyzické charakteristiky Provedení:Rackmount Ventilátory:Bez ventilátoru Šasi:Kovové Tlačítka:Reset, Range externder, Recovery mode Provozní teplota [°C]:0 až 40 Šířka [mm]:158 Výška [mm]:25 Hloubka [mm]:101 Obecné Rychlost přepínání [Gbps]:12 Tabulka MAC adres:4000 Rychlost předávání paketů [Mpps]:8,9Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.