TP-Link TL-SG116P Switch, 16xGLAN, PoE+, 120W
4 797 Kč
4 195 Kč
3 467 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
TP-Link TL-SG116P je speciálně navržený desktopový nemanagovatelný PoE switch pro monitoring sítě, switching a napájení aktivních prvků. Tento switch obsahuje 16x 10/100/1000 Mbps LAN portů a podporuje 802.3af/at (max. 30W/port) PoE na všech portech s celkovým budgetem 120W. Na portech 1-4 podporuje i funkci Long Range PoE, což umožňuje napájení a komunikaci na vzdálenost až 300m, čehož je dosaženo díky ponížení linkové rychlosti na 10Mbps. Technologie Plug and Play, bez nutnosti konfigurace, usnadňuje používání produktu. Navíc TL-SG116P vyniká nižší spotřebou energie. Klíčové vlastnosti (16) 10/100/1000 Mbps LAN (16) 802.3af/at (max. 30W/port) Celkový PoE budget 120W High Priority Ports: Port 1-4 Long range PoE: Port 1-4 (PoE na vzdálenost 300m) Isolation mode: Ports (1-7/8-14) PoE auto recovery: Ports 1-16 Rozměry 286 x 112x 25 mm Desktop provedení, bez ventilátoru Technické parametry Konektory a rozhraní Rychlost LAN:(16) 10/100/1000Mbps Napájení Typ napájení:DC konektor Typy PoE:PoE-Out (pouze) Podporované PoE-Out standardy:802.3af, 802.3at Počet PoE Out portů:16 PoE budget [W]:120 PoE na vzdálenost až 250m:Ano Max. spotřeba energie [W]:12 Napájení přes konektor/svorkovnici:12V / 1A Fyzické charakteristiky Provedení:Desktop Ventilátory:Bez ventilátoru LED indikace:Ano Šasi:Kovové Provozní teplota [°C]:0 až 40 Šířka [mm]:286 Výška [mm]:25 Hloubka [mm]:112 Obecné Rychlost přepínání [Gbps]:32 Tabulka MAC adres:8000 Rychlost předávání paketů [Mpps]:23,8 Obsah balení Zařízení Napájecí adaptér 12V/1AParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.