UMAX U-Box N51 Plus
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Tiché, kompaktní a úsporné Mini PC s Intel Celeron N5100 a 128GB úložištěm Umax U-Box N51 Plus je kompaktní, tiché a úsporné Mini PC se skvělou konektivitou a moderními technologiemi, které může pracovat jako domácí i kancelářský počítač nebo výkonné multimediální centrum. Je osazen HDMI výstupem i VGA portem pro připojení monitoru nebo televize a nechybí 3 x USB 3.0 porty pro připojení externích zařízeních. Pro práci v počítačové síti nabízí GBit LAN port a duální AC Wifi. Pro rozšíření kapacity úložiště nabízí U-Box N51 Plus také M.2 SATA SSD slot i slot pro SD kartu. Potěší Vesa držák v balení, díky kterému můžete počítač zavěsit na libovolné místo. Nejnovější čtyřjádrový procesor Intel Jasper Lake N5100 Srdcem počítače je nejnovější procesor Intel Celeron N5100 generace Jasper Lake s architekturou Tremont, který je vyráběn na 10nm procesem s TDP 6W a nabízí uživatelům kromě výkonu také velmi úsporný provoz. Nový procesor slibuje o 30% vyšší výkon proti předchozí generaci procesorů Gemini Lake. Vyšší verzi dostala grafická výbava ve formě UHD Graphics s podporou 4K videa. Operační paměť LPDDR4 má velikost 4GB a spolu s procesorem zajišťuje plynulý a velmi úsporný provoz počítače. Tichý chod bez ventilátoru Umax U-Box N51 Plus má patentovaný design chlazení bez použití ventilátoru, díky němuž můžete používat Mini PC 24 x 7 hodin v týdnu. Úsporné komponenty zaručí velmi nízkou spotřebu energie max. 15-20W oproti běžným počítačům a notebookům se spotřebou 200W. Windows 11 Pro v češtině Windows 11 Pro je nejnovější operační systém z dílny Microsoftu. Přináší přepracované prostředí, některé nové funkce, vyšší stabilitu a vyšší úroveň zabezpečení. Nové tlačítko Start ve stylu MacOS Microsoft přišel s přepracovanou nabídkou start a s nabídkami na hlavním panelu. Windows 11 má v základním nastavení ovládací prvky vycentrované na spodní liště a více připomíná konkurenční MacOS. Toto se dá přepnout do standardního vzhledu, na který jsme zvyklí z Windows 10, kdy jsou tlačítko Start a další ovládací tlačítka zarovnána vlevo. Správa oken a obrazovek Přepracovaný je systém pro správu oken a pracovních ploch. Organizaci pracovních oken usnadňují přednastavené šablony, které vám umožní rychle uspořádat okna podle přání. Virtuální pracovní plochy umožňují nastavit různé pozadí, a tak se můžete snadněji zorientovat, na které ploše se zrovna nacházíte. Widgety Z hlavní lišty jsou nyní dostupné widgety. Ty jsou zatím poměrně nedodělané. Umožňují připojit jen několik widgetů, které nabízí Microsoft. Navíc si žijí vlastním životem a nejsou propojené s ostatními aplikacemi. Podpora Android aplikací Tato fuknkce zatím není dostupná, brzy se má ale v novém systému objevit. Microsoft se ale nechystá implementovat obchod Google Play, nýbrž Amazon Appstore, kde je dostupné jen omezené množství aplikací. Každopádně tato funkce může být velmi zajímavá a osobně se na ní těším nejvíc. Integrace MS Teams Nová přepracovaná verze Teams je nyní dostupná přímo z pracovní lišty. Specifikace: Operační systém: Windows 11 Pro Procesor: Intel Celeron N5100 (Jasper Lake) 1,1GHz (max. 2,8GHz) TDP 6W Grafika: Intel UHD Graphics 600 Operační paměť: 4 GB LPDDR4 Úložiště: 128 GB eMMC Rozšíření kapacity: M.2 SATA 2242 SSD slot (max. 512GB) Video výstup: 1 x HDMI 1 x VGA Konektivita: WiFi 802.11ac/b/g/n Bluetooth 4.0 LAN 10/100/1000 Audio analogový výstup USB porty: 3 x USB 3.0 Micro SD slot: Ano Podpora VESA: Ano (držák v balení) Podpora zapnutí po výpadku proudu: Ano ( viz sekce podpora) Velikost: 140 x 140 x 30 mm Hmotnost: 290 g Obsah balení: Umax U-Box N51 Plus Napájecí adaptér 12V/2,5A Vesa držák HDMI kabel ManuálParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.