Creative Labs Sound Blaster X4
3 403 Kč
3 167 Kč
2 618 Kč bez DPH
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Creative Sound Blaster X4 externí Hi-res 7.1 USB DAC a Amp Sound Card se Super X-Fi® a SmartComms * funkce zesilovače, který je schopen snadno napájet studiová sluchátka až do 600 ohmů * snadno ovládejte úrovně hlasitosti mezi dvěma zdroji zvuku pomocí funkce Audio Balance * Dolby Digital Live * tři režimy EQ a režim Direct * sada SmartComms s automatickým ztlumením a obousměrným potlačením hluku * CrystalVoice pro čisté nahrávky a komunikaci ve hře Specifikace DAC: dynamický rozsah (Stereo): 114dB, THD+N (Stereo): 0,001% ADC: dynamický rozsah: 104dB, THD+N: 0,0017% Max. vzorkovací frekvence: 24 bitů/192kHz Sluchátkový zesilovač: * podporovaná impedance sluchátek: 32–600 ohmů * High Gain: 150–600 ohmů (2,3V RMS @ 150 ohmů, 2,9V RMS @ 600 ohmů) * výstupní impedance: 10 ohmů * Low Gain: 32–149 ohmů (1,2V RMS) Přehrávání: * optický výstup: PCM 16/24-bit/48, 96, 192kHz * Dolby Digital Live: 16-bit, 48kHz * Stereo: PCM 16/24-bit/48, 96, 192kHz * Surround 7,1: PCM 16/24-bit/48, 96kHz Nahrávání: * mikrofonní vstup: 16/24-bit/48, 96kHz * optický vstup: 16/ 24-bit/48, 96kHz * Line-in: 16/24-bit/48, 96kHz Možnosti připojení: * 1x optický výstup TOSLINK * 1x 3,5mm zadní výstup * 1x 3,5mm středový/sub výstup * 1x 3,5mm konektor pro sluchátka/náhlavní soupravu * 1x 3,5mm ext. vstup pro mikrofon * 1x 3,5mm přední výstup * 1x 3,5mm boční výstup * 1x USB-C port pro PC/Mac * 1x 3,5mm optický/Line-in kombinovaný konektor Zvukové technologie: * Sound Blaster Acoustic Engine * Super X-Fi * CrystalVoice * Scout Mode Rozměry: 130,5x130,5x40,6mm Hmotnost: 384g Požadavky na systém: * volný port USB 2.0/USB 3.0 nebo Bluetooth Low Energy * Windows, macOS, PS5, PS4, Nintendo Switch, Android, iOS Obsah balení: * Sound Blaster X4 * kabel USB-A na USB-C (2m) * optický kabel (1m) * leták sady SmartComms * rychlý průvodce * záruční list Záruka: 2 rokyParametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.