EZVIZ CB3 2MP
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
EZVIZ CB3 2MP Kamera Obrazový snímač 1/2,9\" 2megapixelový snímač CMOS s progresivním snímáním obrazu Minimální osvětlení 0,01 Lux @(F2,0, AGC ON), 0 Lux s IR zářením Rychlost závěrky Samočinná adaptivní závěrka Objektiv 2,8 mm @ F2,0 Úhel pohledu: 128° (úhlopříčně), 108° (vodorovně), 56° (svisle) Denní a noční IR-Cut filtr s automatickým přepínáním DNR 3D DNR Vzdálenost nočního vidění IR: 15 m, vzdálenost barevného nočního vidění: 15 m Video a zvuk Max. Rozlišení 1080p / 2MP, 1920 x 1080 Snímková frekvence Max. 15 snímků/s; samoadaptivní během síťového přenosu Komprese videa H.265 / H.264 Video Bitová rychlost Full HD; Hi-Def; Standardní. Adaptivní přenosová rychlost. Zvuková bitová rychlost Samočinná adaptivní Max. Datový tok 1 Mb/s Síť Standard Wi-Fi IEEE802.11b, 802.11g, 802.11n Frekvenční rozsah 2,4 GHz ~ 2,4835 GHz Šířka pásma kanálu Podporuje 20 MHz Zabezpečení 64 / 128bitový WEP, WPA / WPA2, WPA-PSK / WPA2-PSK Přenosová rychlost 11b: 11 Mb/s, 11g: 54 Mb/s, 11n: 72 Mb/s Párování Wi-Fi Párování AP Protokol EZVIZ Cloud Proprietární protokol Protokol rozhraní EZVIZ Cloud Proprietární protokol Minimální požadavky na síť 2 Mb/s Funkce Inteligentní alarm: Inteligentní detekce lidského pohybu Podpora obousměrného hovoru Obecná funkce: Anti-Flicker, srdeční tep, ochrana heslem, vodoznak Úložiště Místní úložiště: Podporuje kartu microSD (až 256 GB) Cloudové úložiště: Podporuje úložiště EZVIZ CloudPlay (vyžaduje předplatné) Obecné Provozní podmínky -20 °C až 50 °C (-4 °F až 122 °F ), vlhkost 95 % nebo méně (bez kondenzace) Konstrukce odolná proti povětrnostním vlivům stupně IP Napájení DC 5V / 2A (lze dokoupit zvlášť) Kapacita baterie 5200 mAh Spotřeba energie Max. 10W Rozměry výrobku 105,9 × 62,8 × 62,8 mm Rozměry balení 103 × 103 × 186 mm Hmotnost 480 g Stránky výrobce: https://www.ezviz.com/eu/product/CB3/42645 Ke kameře je možné propojit solární panel 516810011: https://www.atcomp.cz/ItemDetail/Index/703212Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.