Mi 360° Home Security Camera 2K Pro
Tento produkt již není dostupný, proto jej nelze objednat.
Prohlédněte si alternativní zboží. Určitě si něco vyberete.
Mohlo by se vám hodit
Popis a parametry
Mi 360° Home Security Camera 2K Pro
Detaily vždy ostré: Zachyťte jasnější detaily a barvy s rozlišením 2304x1296.
Velká clona F1.4 a objektiv 6P
Velká clona zajišťuje dostatečný přísun světla k zachycení detailů obrazu. Plně vylepšený objektiv poskytuje jasnější a jemnější obraz.
Vylepšené barevné noční vidění
Neviditelné infračervené LED diody 940 nm nabízejí vylepšené noční vidění bez jakéhokoli přerušení; sledujte video v plné barvě i při slabém osvětlení.
Duální mikrofony s potlačením šumu
Podporuje obousměrný zvukový hovor a technologie aktivního potlačení šumu eliminuje ozvěnu reproduktoru a zvyšuje komunikační zážitek.
Integrovaná brána Bluetooth
Připojte se k zařízením Bluetooth a získejte úplnější domácí automatizaci a vzdálené monitorování.
Nová Al detekce člověka
Nová generace místního algoritmu detekce člověka, není třeba nahrávat video do cloudu pro rychlejší a bezpečnější rozpoznávání.
360° ochrana domova
Hlava duálního motoru umožňuje kameře otáčet se a zachytit plný 360° horizontální pohled a 118° vertikální pohled.
Soukromí jedním kliknutím
Jednoduché použití fyzického blokování objektivu k zajištění úplného soukromí při pobytu doma.
Dvoupásmové připojení Wi-Fi
Podporuje připojení 2,4 GHz / 5 GHz Wi-Fi, aby se snížila rušení signálu a zajistilo stabilní připojení.
Nainstalujte svisle
Kamera je předinstalována s rotační základnou a lze ji umístit na stůl, okno, strop nebo zeď.
Technické parametry:
- Rozměry: 122 x 78x 78 mm
- Rozlišení: 2304x1296
- Vstup: 5V 2A
- Wi-Fi IEEE 802.11a/b/6/n/ac
- Kódování videa: H.265
- Bezdrátové připojení: 2.4GHz/5GHz, Bluetooth 4.2
- Kompatibilita: Android 4.4, iOS 9.0 nebo více
- Operační teplota: -10°C 50°C
- Pozorovací úhel: 110°
- Rozšíření paměti: Micro SD Card (až 32GB)
Parametry
Poradna
Nejčastější dotazy
Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?
Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, Zásilkovna na výdejní místo, Zásilkovna doručení domu, PPL a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.
Je možné zboží vyzvednout osobně?
Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Zásilkovna nebo GLS.
Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?
Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.
Mohu zaplatit přepravci kartou?
Kurýři přepravních společností GLS,PPL a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.
Co jsou to věrnostní body?
Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.
Musím se při nákupu registrovat?
Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku) a další výhody.
Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?
Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout až na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/
Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?
Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?
Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.
Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?
Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.
Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?
Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".
Co znamená platba online platební kartou?
Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.
Kde najdu k nahlédnutí své faktury?
Fakturu najdete ve své e-mailové schránce a stejně v profilu registrovaného zákazníka v části: Můj účet => Faktury
U produktu zatím nikdo nepoložil žádný dotaz. Jestli Vás něco zajímá, pošlete nám svůj dotaz pomocí formuláře. Odpovíme Vám na něj.