Kyocera TK-855 (TK855C) - toner, cyan (azurový)

(ilustrační foto)

Kyocera TK-855 (TK855C) - toner, cyan (azurový)

Obj. číslo

1TKYTK855XXCG

OEM

TK855C

BarvaAzurová
VýrobceKyocera
Kapacita18000 stran
Záruka24 měsíců
Věrnostní body394

Hodnocení

12345
Do 10 dnů

3 942 Kč

3 258 Kč bez DPH

Nakupte ještě za 1 499 Kč a máte dopravu zdarma.
Určeno pro tiskárny
Shop roku 2019
Certifikát pojištění odpovědnosti

Popis a parametry

Toner Kyocera Mita TK-855 (TK855C). Barva: Azurová. Kapacita: 18000 stran.

Na tento toner vám poskytujeme záruku: 24 měsíců. Nákupem toneru Kyocera Mita TK-855 (TK855C) získáte 394 věrnostních bodů, které můžete využít jako slevu při dalším nákupu.

Při nákupu tohoto toneru získáte dopravu zcela ZDARMA!

Nejste si jistí, že je toner Kyocera Mita TK-855 (TK855C) vhodný do vaší tiskárny? Klikněte na chat vpravo dole a zeptejte se nás. Rádi vám ihned poradíme! :-) Nakupte u nás z pohodlí vašeho domova nebo kanceláře, bez nutnosti navštívit kamennou prodejnu.

Kyocera TK-855 (TK855K) - toner, black (černý)
Černá Kyocera 25000 stran Do 10 dnů
2 721 Kč
2 249 Kč bez DPH
Kyocera TK-855 (TK855M) - toner, magenta (purpurový)
Purpurová Kyocera 18000 stran Do 10 dnů
3 942 Kč
3 258 Kč bez DPH
Kyocera TK-855 (TK855Y) - toner, yellow (žlutý)
Žlutá Kyocera 18000 stran Do 10 dnů
3 785 Kč
3 128 Kč bez DPH
12345

Ohodnoťte tento produkt jako první!

Poradna

Nejčastější dotazy

Je možné zboží vyzvednout osobně?

Bohužel, nemáme kamenné pobočky. Vaši objednávku Vám rádi odešleme poštou nebo jinou přepravní společností. Můžete si zvolit i doručení na vybrané výdejní místo, které nabízí Uloženka nebo GLS. Navíc, pokud se zaregistrujete a nakoupíte nad 749 Kč, máte od nás dopravu ZDARMA!

Musím se při nákupu registrovat?

Pro dokončení objednávky se nemusíte zaregistrovat. Registrovaní zákazníci však získávají výhody, jako např. věrnostní body (slevu na další objednávku), dopravu ZDARMA nad 749 a další výhody.

Co když mi náplň nebude sedět do tiskárny?

Náplň nám můžete vrátit do 14 dní a my Vám odešleme správnou. Pokud náhodou máme chybu na stránkách a při náplni jsme uvedli nesprávnou tiskárnu, takovou náplň Vám samozřejmě vyměníme i po 14 dnech. Občas se stává, že zákazníci zapomenou odstranit ochranné prvky na náplních - pokud Vám náplň nepasuje do tiskárny, zkontrolujte, zda jste odstranili ochranné oranžové, žluté, nebo jinak barevné plastové prvky, které slouží k ochraně optického válce před poškozením. Dále se na náplni mohou vyskytovat papírové ochranné prvky a tzv. seal, který brání vysypání toneru.

Jak poznám originální a kompatibilní náplně?

Originální náplně prodáváme pod jejich vlastními značkami (HP, Canon, Epson, Brother a další). Tonery Xerox jsou originální náplně vhodné i do tiskáren jiných značek (HP, Canon, ...) jejich benefitem je nižší cena (-25% -35%) a také poukázka na tankování v čerpacích stanicích OMV, kterou k vybraným náplním dostanete. Pod naší značkou TonerPartner PREMIUM prodáváme certifikované kompatibilní náplně, s nimiž ušetříte 80% ceny! Na tyto náplně poskytujeme doživotní záruku a garanci proti poškození tiskárny. Nejlevnější variantou jsou ECONOMY náplně, na které však neposkytujeme doživotní záruku ani garanci proti poškození tiskárny.

V čem je rozdíl, když je název produktů stejný?

Některé originální náplně prodáváme ve více variantách, které se liší pouze obalem. Například náplň HP 650 prodáváme v klasickém papírovém obalu a rovněž v plastovém obalu označovaném jako "blistr". Samotná náplň je úplně stejná.

Jaký je rozdíl mezi TonerPartner PREMIUM, Economy a Xerox?

Náplně TonerPartner PREMIUM jsou náplně naší vlastní výroby a splňují všechny potřebné certifikáty. Za jejich kvalitou si plně stojíme a proto Vám na ně nabízíme doživotní záruku a navíc i garanci proti poškození tiskárny. Tonery Xerox jsou originální náplně vhodné i do tiskáren jiných značek (HP, Canon, ...) jejich benefitem je nižší cena (-25% -35%) a také poukázka na tankování v čerpacích stanicích OMV, kterou k vybraným náplním dostanete. Náplně s označením ECONOMY jsou nejlevnější variantou, kterou doporučujeme použít jen pro tisk textů a ne reprezentačních materiálů. Na tyto náplně neposkytujeme doživotní záruku, ani garanci proti poškození tiskárny.

Co jsou to věrnostní body?

Věrnostní body získávají registrovaní zákazníci za každý produkt v objednávce a mohou je využít jako slevu na další objednávku. Za každých 10 bodů získávají slevu 1 Kč.

Kdy dostanu věrnostní body a jak je mohu uplatnit?

Věrnostní body se Vám automaticky přičtou po 21 dnech od uskutečnění objednávky. Následně si z nich, po přihlášení do Vašeho účtu, můžete vystavit slevový kód, který použijete v objednávce. Pro použití slevového kódu zaškrtněte v objednávce "Mám slevový kód a chci ho použít".

Do kdy musím odeslat objednávku, aby byla doručena následující den?

Čas doručení se liší od aktuálního stavu skladu a podmínek dopravců. Náplně TonerPartner PREMIUM doručujeme v 95% případech následující pracovní den, pokud si je objednáte do 17:30. Originální náplně do 2 pracovních dnů. Čas doručení naleznete v detailu produktu nebo v košíku při Vaší objednávce.

Jak probíhá reklamace a jak dlouho trvá její vybavení?

Většinu reklamací vyřizujeme do 7-14 pracovních dnů. V některých případech se však může natáhnout na 30 dní, což je zároveň zákonná lhůta pro vyřízení reklamací. Vyřízení reklamace urychlíte správným vyplněním online reklamačního formuláře, který najdete na stránce: https://www.tonerpartner.cz/vse-o-nakupu/reklamace-a-vraceni-zbozi/

Mohu svou objednávku nadiktovat přes telefon?

Kvůli nařízení GDPR a právní ochraně jak spotřebitele, tak i prodejce nemůžeme přijímat telefonické objednávky. Rádi Vám poradíme přes telefon, ale objednávku musíte odeslat vy přes náš e-shop.

Jakým přepravcem mi bude zboží doručeno?

Při objednávce si můžete vybrat z následujících možností doručení: GLS, GLS ParcelShop, Česká pošta - Balík Do ruky, Česká pošta - Balík Na poštu, Česká pošta - Balík Do balíkovny, DPD, Uloženka a Kurýr TonerPartner. Další informace k jednotlivým typům dopravy najdete v sekci Možnosti dopravy.

Jak se dozvím, že je mi balíček doručován?

Přepravní společnost Vás bude kontaktovat e-mailem, SMS nebo telefonátem. Do e-mailu a SMS Vám přijde číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Kde se nachází balíček s mojí objednávkou?

Přepravní společnost Vám zašle e-mailem nebo SMS sledovací číslo balíku a odkaz na jeho sledování.

Mohu zaplatit přepravci kartou?

Kurýři přepravních společností GLS, DPD a Česká pošta jsou vybaveni terminály na platbu kartou. V ojedinělých případech může dojít k výpadku signálu nebo jinému technickému problému, kvůli kterému není možné platbu kartou uskutečnit. K těmto výpadkům dochází minimálně a přepravci je monitorují.

Co znamená platba online platební kartou?

Objednávku můžete zaplatit Vaší bankovní kartou, kterou používáte například na výběr hotovosti v bankomatu. Při platbě platební kartou platíte předem (podobně jako při platbě na bankovní účet). Jde o 100% bezpečnou platbu, při níž je třeba zadat 16 místný číselný kód, měsíc a rok platnosti karty z přední strany a 3 místný (CCV) kód ze zadní strany platební karty. Nezapomeňte zkontrolovat ve Vaší bance nebo internet bankingu, zda máte povolené platby kartou na internetu.

Nenašli jste odpověd?
Napište nám

Jestli máte dotaz k tomuto produktu a nenašli jste potřebné informace, napište nám. Poradíme vám.

Nevíte si rady? Pomůžeme vám.
Zuzka Rádce pro výběr
Chci se zeptat
Rodinná zábava v aquaparku
Sleva 10% na náplně a tonery TonerPartne
Doprava zdarmapro přihlášené zákazníky již od 749 Kč!
Doručení do druhého dneJsme fakt rychlí
Doživotní záruka na náplněNašemu zboží prostě věříme
Garance proti poškození tiskárnyKdyž se něco stane, je to na nás